Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Josette Dat is al zeer goed nieuws, dat hij naar huis 🏠 mag komen morgen . En niet meer moeten afwassen . Nog goed nieuws dat mag wel eens .
Alleen de hoornaar die smerige beesten pas daar maar van op , brr mag er al nie aan denken . Krijg er koude rillingen van .
Maar allee heel veel goed nieuws Je kan al met een gerust hartje 💝 gaan slapen dat Douglas weer bij jou is .
HOME SWEET HOME .
Slaap zacht als je er al niet in ligt .
Tot morgen.
tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 En alle andere
Goedemorgen,
@Josette niet goed hè voor jou zal weer puffen zijn maar zal dan wel gedaan zijn . Dat weer is niet meer normaal voor deze tijd .
het is herfst 🍂 in mijn tuin en het is nog altijd zeer warme temperaturen. Niet te doen . Laat wel iets weten hoe het gaat met Douglas .
@patrick2 al een werknacht opzitten nu is het aftellen begonnen 😉.
Alle andere fijne dag 👋
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 ja ik tel zeker af ben maar gerust heb ff behoefte aan drie weken verlof.
@Josette het is een heel goede nazomer precies. Jij hebt er niet veel aan maar het mag van mij altijd zo blijven 🙂
Voor de rest heb ik niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder.