Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Al ontbijt klaargemaakt voor mijn ouders en gewassen . Ik was al vroeg wakker maar stilletjes geweest .
Ja heb heel lang haar en feest was geslaagd.
zusje heel tevreden.
Straks boodschappen doen . Want niets meer in huis .
@patrick2 En nu met de woef 🐕 van mijn broer bij dierenarts want geeft een gezwel .
alle andere fijne zaterdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Tinneke2 je hebt je haar prachtig gedaan. Hopelijk goed geamuseerd maar dat zal wel op zo een feest. En de woef is niet leuk laten we duimen niks ernstigs van dat gezwel....
Heb voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 dat ziet er prachtig uit, jij hebt lange haren.
Ook een mooi kleurtje.
Fijne zaterdag en oooooooooooooooo we gaan vannacht weer de juiste tijd
op onze klokken zetten niet vergeten, en volle maan.
@Josette @Cdt24801 @patrick2 @bigMODDER Ondertussen foto’s binnen van mijn haar zie hier of je het mooi vind
verder feesten met water uiteraard want moet nog rijden met mijn ouders . Saluuttje
tot morgen in de late ochtend . Maar ga wel uitslapen .😉😉😉😉
draagt geraak je nooit meer kwijt tinneke2//wat je in je hart
Goedenavond ,
we zijn ons goed aan het amuseren word laat ⏰ en feest 🎉 is nog aan de gang . Later foto’s van mijn haar . Was heel emotioneel. Heb een traantje gelaten als getuige. Saluitjes tot morgen en bedankt voor de felicitaties. Wel ook zeer slecht nieuws gekregen een neef ook gestorven van ALS op jonge leeftijd . Ook nog een begrafenis 🪦. . Maar toch beter voor hem .Zag echt af . Fijne avond lieve vrienden . Tot later tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak nooit meer kwijt