Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Josette Veel beterschap ❤️🩹 dat alles vlug in orde mag komen met de medicatie 💊. Ben ook blij voor jou dat de rest goed is .
@patrick2 geniet nog van je paar dagen verlof. Ook al is het druilig weer .
@Cdt24801 van mij mag de regen ☔️ ook stilletjes aan stoppen 😞. Want nu kan je niet eens even buiten komen of gaan wandelen .🚶♀️
Wat een weer en vandaag geven ze heel veel regen ☔️ en wind 💨. Lijkt wel of we meer stormweer krijgen . Toch vandaag .
Vandaag pedicure doen bij mijn zusje en ouders iedereen wil tip top zijn . En vandaag mooi geschenk halen voor de trouwers
alle andere fijne donderdag .
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette dat is veel maar goed dan is het toch wel goed nieuws. Nu nog je pillen en je kan weer vooruit.
@Tinneke2 deze paar dagen zeker nog genieten want het is rap zondag avond om weer te vertrekken voor het werk.
Voor de rest niet veel te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
Alle uitslagen binnen van gisterenavond Erwin belde zelf op, in het kort alle bloedwaarden zijn goed op dat schildklierhormoon na, die heb ik géén meer dus zou het aan dat pilletje kunnen liggen (moet telkens gemaakt worden). De schildklier regelt heel je lijf, vet, temp alles, je kan niet zonder leven.
Gelukkig zijn alle organen nog goed was zo blij, alleen de lever een beetje aan het vervetten, dat kan komen doordat de schildklier er niet meer is. Ik twijfelde begin aug al dat er iets scheelde met dat pilletje maar legde het een beetje op de warmte niet kunnen bewegen enz, maar dit duurde te lang.
Heb contact met de apotheek gehad, vandaag kunnen we de nieuwe gemaakte gaan halen (een foutje kan altijd). Dus is het nu 6 weken wachten en dan opnieuw bloedcontrole.
Dat is het een beetje in het kort. Ik hoop dat het snel beter word.
Fijne donderdag.
Hoi iedereen,
Hier is het al heel de dag aan het regenen .... ik hoef geen 30 graden, maar hou het wel graag droog ... 😐
Hey @Josette , niet leuk, maar hopelijk komt het allemaal goed ...