Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-23 05h08
Antwoorden: 179 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in deze nieuwe babbelhoek.
Tot daar.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/151497
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle andere
Goedemorgen
zie zo mijn poetsen is gedaan voor vandaag . Stop ✋ er mee . Straks bij mijn ouders en dan voetjes onder tafel vanavond bij mijn zusje .
verder een fijne dag 👋
groetjes tinneke 2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER En alle andere
Goedemorgen,
@Josette vandaag is het een rustdag, niet veel te doen . Klein beetje strijk en daarna relaxen 😎.
Nog even bedenken voor een geschenk voor mijn zusje want het is niet gemakkelijk als ze al alles hebben .
Dus ga ik het haar straks eens bellen . Om samen iets te kiezen .
@patrick2 @De weken vliegen voorbij maar gelukkig kan je nog wat genieten van deze week .
fijne dag tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt .
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Idd ga deze week nog wat genieten van het verlof.
Gisteren hebben we een nieuwe tv gekocht van onze ecocheques. Moesten natuurlijk wel nog geld bij leggen maar we zijn weer ff gesteld de komende jaren.
Vandaag komt de dierenarts voor de dochters hun beurt weet niet of het een spuit is of wat anders maar zullen zien. Ook voor de kat komt ze langs en denk dat die wel zijn spuit moet hebben , zullen zien.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.