Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Josette Ik kan het ook niet zien van je buurman de foto . Jammer dat ik het niet kan zien . Zal wel een lieve buurman geweest zijn als ik je zo hoor . Nogmaals heel veel moed en sterkte .
En ja ze moeten hun werk doen , dat klopt maar als je hem vraagt om zijn voeten 🦶 te vegen vertikte hij het ook nog om dat te doen . Weigerde hij en ging hij met modder aan zijn schoenen expres door de hele living , keuken en gang . Dan kan je daar echt niet mee lachen hoor.
Een goede avond en slaap wel . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik heb geen facebook en kan het dus sowieso niet testen, maar als je uw post eens herleest zie je dat er in het internetadres van uw link tweemaal een **bleep** staat.
Werken gaat die link dus waarschijnlijk niet ....
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@fregilcy bedankt. Beetje te jong maar
die keuze hebben we niet in onze handen hé.
Fijne dinsdag allemaal.
@Josette @patrick2 @Tinneke2@Cdt24801
zo Maandag namiddag, rustig goede tas heerlijke koffie gedronken, met cake , ☕ weeral een beetje verwent , ja wat wilt ge. gister namiddag heel leuke dag gehad 😀 was weer zo snel voorbij, Vandaag houden we het rustig, we krijgen gelukkig een andere burgemeester, en de rest zal volgen, met de wind van achter hupsakee, 🌬 dat is nu mijn zwaarste werk dat ik gedaan heb ze , allee vandaag toch , zo we zullen zien wat de volgende geld verslinders gaan doen , hopelijk toch iets beter.🤗 voilà dat is alles wat ik nu nog moest doen de rest is vrije tijds besteding zeggen ze in mooi Nederlands , zeg maar in t 'vlaams laat maar komen wat graag doe 😋, de rest trekken we ons niet meer aan. hahaha tot de volgende , Bij leven en welzijn
@Josette sorry voor uw buurman, maar als troost denk dat hij niet geleden heeft , als je toch moet sterven , maar het verlies is altijd moeilijk, veel sterkte voor Uw beiden.