annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Ik kan het ook niet zien van je buurman de foto . Jammer dat ik het niet kan zien . Zal wel een lieve buurman geweest zijn als ik je zo hoor . Nogmaals heel veel moed en sterkte . 

En ja ze moeten hun werk doen , dat klopt maar als je hem vraagt om zijn voeten 🦶 te vegen vertikte hij het ook nog om dat te doen . Weigerde hij en ging hij met modder aan zijn schoenen expres door de hele living , keuken en gang . Dan kan je daar echt niet mee lachen hoor. 
Een goede avond en slaap wel . tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette 

Ik heb geen facebook en kan het dus sowieso niet testen, maar als je uw post eens herleest zie je dat er in het internetadres van uw link tweemaal een **bleep** staat.

Werken gaat die link dus waarschijnlijk niet .... 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@fregilcy  bedankt. Beetje te jong maar 

die keuze hebben we niet in onze handen hé.

Fijne dinsdag allemaal.

patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Vandaag weer de eerste werkdag na een verlengd weekend. 

Heb niet heel veel te vermelden dus ik zeg allen een fijne dag vandaag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
fregilcy
Aspirant genezer

@Josette @patrick2 @Tinneke2@Cdt24801  

zo Maandag namiddag, rustig goede tas heerlijke koffie gedronken, met cake ,                                       weeral een beetje verwent ,         ja wat wilt ge.             gister namiddag heel leuke dag gehad  😀 was weer zo snel voorbij,         Vandaag houden we het rustig,   we krijgen gelukkig een andere burgemeester,                en de rest zal volgen,  met de wind van achter hupsakee,  🌬    dat is nu mijn zwaarste werk dat ik gedaan heb ze ,     allee vandaag toch ,       zo we   zullen zien wat de volgende geld  verslinders gaan doen , hopelijk toch iets beter.🤗          voilà  dat is alles wat ik nu nog  moest doen           de rest is vrije tijds besteding zeggen ze in mooi Nederlands ,             zeg maar in t 'vlaams  laat maar komen wat graag doe 😋, de rest trekken we ons niet meer aan.      hahaha          tot de volgende ,      Bij leven en welzijn 

@Josette sorry voor uw buurman,      maar  als troost  denk  dat hij niet geleden heeft ,    als je toch moet sterven ,     maar het verlies is altijd moeilijk,  veel sterkte voor Uw beiden. 

Leden met de meeste pluimen