Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen ,
@Josette Ik slaap 😴 zomer en winter met mijn raam 🪟 open . Zeer gezond krijg je verse lucht 🌌 binnen .
@fregilcy Gisteravond een wandeling van een uurtje met mijn zus gemaakt .Het deed ons allebei deugd. Dan naar huis 🏡 gereden . Ik mag absoluut geen chocola 🍫 eten jammer want vind het wel lekker 🤤.
@patrick2 Hier lekker zonnig 🌞 nog frisjes ,maar dat deert me niet . Werk ze
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Josette Maar als ik geen raam 🪟 open zet is het niet te doen van de hitte . En bij ons komt er weinig verkeer langs ons straat . We hebben hier veel bomen 🌳 en dat geeft heel veel frisse lucht binnen . Dat windje doet dan wel goed 😊.
Fijne avond Mijn kilometers zitten er voor vandaag weer op . Lekker gekookt en nu relaxen 😎.
@Cdt24801 Heel de dag lekker zonnetje gehad het was hier 20 graden . Geen windje te bespeuren deze middag. We hebben geluk 🍀 gehad en morgen weer een mooi 🤩 weertje beloven ze .😉
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@fregilcy je bent niet alleen. Ik hou ook van dit weertje.
Heerlijk de raam open om te slapen.
Vandaag naar de piekendokter.
Fijne woensdag.