Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
Pfffff het einde van de maand komt weeral in zicht.
Maak er een fijne dinsdag van.
@patrick2 slapen helpt goed bij een genezing.
@Josette @Tinneke2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
@Josette heb deze nacht eindelijk beter geslapen nu ook pas net opgestaan. Maar nu heb ik er een hoest bij gekregen zo een irritante kriebel hoest al sinds gisteren.
Mijn stem is ook nog niet wat het moet zijn dus en nog lichamelijk moe dus ben niet de oude nog niet.
Voor de rest niet veel te vermelden aangezien ik niet veel doe op dit moment dus ik zeg allen een fijne dag vandaag.
Betwijfel of er dat nog is want dat haal ik enkel als ik thee ga drinken naar de herfst en winter toe. Maar kan eens kijken en anders proberen.
Maar vandaag is ook precies een slechtere dag heb meer keelpijn en neus is ook dichter. Heb nochtans een neusspray op recept die je niet ff kan kopen.
Dus hopelijk word het weer niet erger gelijk vorige keer toen zat het in mijn kristallen. Dan ben ik twee weken thuis geweest.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere ,
Goedemorgen,
@Josette @fregilcy we worden allemaal wat ouder en zelfs ik begin dat al goed te voelen . Gisteren heb ik verschillende keren moeten rond rijden om parking te vinden . In mijn straat niets geen parkeerplaats. Drie straten verder had ik dan eindelijk een plaatje . Een garage is hier ook allemaal ingenomen.
@patrick2 te hopen dat het al beter met je gaat en anders nog veel beterschap.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt