Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy En alle andere
Goedemorgen,
@Josette en @patrick2 heb mijn prijzen opgehaald . Bonnen gekregen om kleding te kopen . Dus ga ik voor mijn vake iets kopen want het is in een herenkleding zaak de eerste bon . De tweede heb ik een mooie winterjas besteld in een winkel en bijna niets moeten bijleggen . mooi meegenomen dus .
@fregilcy Ik kan niet naar de begraafplaats 🪦 gaan van mijn mama die ik als kind verloren heb want ze hebben het weggehaald en nu ook van mijn grootouders ook . Zonder mij te verwittigen heb geweend . Stond er met mijn bloemen . Heb het dan maar geplaatst op een kindje 🧒 haar graf waar niets op stond . Fleurt dan ook wat op . Bij ons staan al kerstbomen 🎄 en de Sint, is nog niet een bij de kinderen geweest . Allemaal commerciële boel . Wat moeten ze nog geloven . Het is echt verwarrend voor hun .
fijne dag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@fregilcy en was het de moeite wat je had gewonnen?
Ze liegen al tegen ons vanaf de geboorte, de onnozelaars over alles en nog wat!
Woensdag alweer dus midden van de week.
Maak er een fijne dag van met hetgeen jullie doen gaan.
@Josette @fregilcy @Tinneke2 @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen.
Midden van de week weer aangekomen dus weer op naar het weekend.
Gisteren halve dag vrij genomen ook eens fijn om eerder thuis te zijn. De rest van de week zal niks zijn aangezien ik alleen ben de rest van de week.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @patrick2
wat zal ik nu zeggen om te beginnen, een raar uurke he, goeie nacht, of goeie dag?
ik zijn wakker dus , even de tijd om even te laten weten , er is niet veel gebeurt , en de planning ziet er niet biezonder uit . even naar een planten winkel geweest, ongelooflijk, bloemen voor op de begraaf plaatsen, overstelpt met kerst bomen en kerstrozen, de kerstman op nen scooter de grootste commerce van t 'land, en dan de klaas en pietje nog wat overblijft is voor oudejaars avond. en dan zeggen dat het leven zo duur is. denk toch even na mensen, alles is fantasie , als je een kind een geschenk geeft laat het dan zien dat jij het koopt , stopt die leugens. Wat is het leven zonder Bedrog. en dan zeggen en leren dat ze eerlijk moeten zijn en niet mogen liegen. zie dat begrijp ik niet , wij hebben dat nooit gedaan, onze kinderen mochten mee naar de winkel en konden hun geschenkje kiezen. en zagen dat wij het kochten en betaalden. nu mensen leren ze eerst liegen . ja ik zal maar stoppen zekerst , of anders???? veel plezier , maar denk even na , groetjes , daaag
Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat. de heidekneuters school Orange