Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
De laatste dag van deze maand.
@Tinneke2 neen gelukkig niks kapot.
@fregilcy komaan kom on vertellen wat er precies fout gaat? En lees een wat @Cdt24801
je voor uitleg heeft gegeven.
Komaan laat je niet weg jagen.
Fijne donderdag iedereen.
Ik heb jaren terug op een ander forum in discutie gegaan , nu krijg ik weer bericht niet van Orange maar van een persoon, maar ik wil dit niet meer herhaald zien, het is best dat ik stop en me terug trek, ik hou niet van die spelletjes , ik mocht niet op dit bericht gereageerd hebben hier , maar in mijn teleurstelling en boosheid te snel, dus hou jullie gezond en ga gerust verder , oude discuties zijn soms nog niet vergeten. wie weet tot later. 🌹 groetjes
Je moet geen gehoor geven aan die ene persoon dat is het niet waard. Weet niet waar het over gaat maar als je wil kan je mij altijd een persoonlijk bericht sturen hier. We kunnen eens zien of we er dan iets aan kunnen doen en zien wat het probleem is.
Jij moet hier niet weg blijven omdat er een persoon is die denkt jou weg te krijgen.
Ik ben ook op andere forums actief en doe meerdere dingen achterliggend. Maar ik heb op 1 forum ook een persoon die ik niet moet maar goed andersom is dat net zo. Blijf ik daarvoor weg..? Nee nooit want dat is het niet waard. Ik blijf op de forum en als ik zie dat hij mij vernoemd of op mijn post reageert dan reageer ik er uiteraard niet meer op. Op die manier kan men een conflict ook uit de weg gaan.
Dus kom aub hier gewoon terug en laat je niet door zo een persoon over de streep halen om weg te blijven is het echt niet waard. Iedereen kan het leuk en gezellig hebben.