annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

De laatste dag van deze maand.

@Tinneke2 neen gelukkig niks kapot.

@fregilcy  komaan kom on vertellen wat er precies fout gaat? En lees een wat @Cdt24801 

je voor uitleg heeft gegeven.

Komaan laat je niet weg jagen.

Fijne donderdag iedereen.

fregilcy
Aspirant genezer

Ik heb jaren terug op een ander forum  in discutie gegaan ,   nu krijg ik weer bericht niet van Orange maar  van een persoon,  maar ik wil dit niet meer herhaald zien,   het is best dat ik stop en me terug trek,  ik hou niet van die spelletjes ,  ik mocht niet op dit bericht gereageerd hebben hier ,       maar in mijn teleurstelling en boosheid  te snel,        dus hou jullie gezond en ga gerust verder ,    oude discuties zijn soms nog niet vergeten.              wie weet tot later. 🌹   groetjes 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy komaan doe me een privébericht.

Dit mag niet gebeuren dat mensen elkaar den duvel aandoen.

patrick2
Wijze
Wijze

@fregilcy 

Je moet geen gehoor geven aan die ene persoon dat is het niet waard. Weet niet waar het over gaat maar als je wil kan je mij altijd een persoonlijk bericht sturen hier. We kunnen eens zien of we er dan iets aan kunnen doen en zien wat het probleem is. 

Jij moet hier niet weg blijven omdat er een persoon is die denkt jou weg te krijgen. 

Ik ben ook op andere forums actief en doe meerdere dingen achterliggend. Maar ik heb op 1 forum ook een persoon die ik niet moet maar goed andersom is dat net zo. Blijf ik daarvoor weg..? Nee nooit want dat is het niet waard. Ik blijf op de forum en als ik zie dat hij mij vernoemd of op mijn post reageert dan reageer ik er uiteraard niet meer op. Op die manier kan men een conflict ook uit de weg gaan. 

Dus kom aub hier gewoon terug en laat je niet door zo een persoon over de streep halen om weg te blijven is het echt niet waard. Iedereen kan het leuk en gezellig hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette @Tinneke2 @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

Net wakker dus ff een koffie en wakker worden. 

Voor de rest aan allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen