annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand oktober.

Topic gestart op: 01-10-24 04h57

Antwoorden: 170 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand oktober.

OPGELOST

Okt.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan deze deur sluiten en

verder op deze plek gaan.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822

Tot daar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

170 ANTWOORDEN 170
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  schreef:

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

Dadelijk met zijn 2 naar de dokter.

Fijne maandag.

Zie maar dat je met goed nieuws thuiskomt hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @fregilcy en alle andere een goedemorgen. 

@Tinneke2 heb me goed geamuseerd heb gewoon heel de dag aan de website gewerkt. Begint nu aardig vorm te krijgen. 

@Josette ben benieuwd wat de dokter gezegd heeft en dat het allemaal in orde is. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @fregilcy  En alle andere 

Goedenavond ,

@Josette Vandaag heb ik mij serieus overslapen jeetje ik ben verschoten . Ben uit bed gesprongen en direct gedoucht 🧼 en aangekleed . En vertrokken naar mijn ouders . Ontbijt stond al te wachten op mij . Lekkere boterkoeken . Met heerlijke koffie .️ 

@patrick2 Mag ook wel eens een rustig dagje zijn met je dochters en leuk dat je je goed hebt geamuseerd gisteren . Met een zonnetje kan dat ook niet stuk . En morgen terug aan het werk . 
@Cdt24801 Dat zal wel heel gezellig zijn eens ontspannen 😎 met je groepje rondbollen op de motto , zonder stress , zoals je zegt lekker ontspannen. ☺️. Zal je maar deugd gedaan hebben . Ja ben wat laat . 
@fregilcy Met ons groepje zijn we naar de opening geweest van een nieuw cafeetje . We hebben lekker ontspannen op terras met wat zon 🌞 en een briesje . Toch een jas moeten aan doen ,want af en toe was het frisjes . De heerlijke  verschillende koffie’s gaven ons warmte , en de gezelligheid en de grappen van onze buur we lachten ons krom . De braderie was weinig van te zien . Wel naar de winkel wat koopjes op de kop getikt . Voor de kinderen natuurlijk was het goed maar ze zou maar een uurtje gezongen hebben . Marie ben weg gegaan want ben er geen fan van .  . Ga ook graag wandelen . Vooral in bossen 🌳 en hou van de natuur ook van de stilte . Waarschijnlijk omdat ik alleen ben . Al dat geroezemoes kan ik niet zo goed tegen . 
wens jullie allemaal een hele fijne avond en nacht toe en hopelijk 🤞 kunnen we allemaal goed slapen 🛌. Tot morgen . 
Doei … 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers

een goedemorgen.

@fregilcy en ik dacht net dat het al maandag was! Mij vind je ook niet in de drukte.

Hmmmmmm welke wordt het?

@Tinneke2 ja van die nachten dat ken ik jammer genoeg ook.

Een fijne zondag.

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ziezo, klaar om op de moto te stappen en de laatste groepsrit van het jaar te gaan bollen met de FJRijders. Lekker ontspannen, geen begeleiding of triatlon, gewoon rustig rondbollen 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen