Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-24 04h57
Antwoorden: 170 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan deze deur sluiten en
verder op deze plek gaan.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-november/m-p/167822
Tot daar.
chocoladereep mag ik niet gebruiken , waarom? nu wel , wie kan dat begrijpen?
@Josette @Cdt24801 @Tinneke2@patrick2
Heerlijk vind ik het nu, eerst goede woensdag , als k' niet mis ben, maar ik vind dit weer nu werkelijk de max ,⛅ sorry voor de zon aanbidders, maar nu voel ik mij in men element zie, 😁 niet veel gedaan, op bezoek bij jonge mensen met drie kinderen , 👍 t' is leuk zo die ouders bezig te zien , het oudste 8 j dan 6 en 4 denk ik, dan die snoetjes te zien, ik neem altijd iets lekkers mee, 🍩 en die pret oogjes daar doe je het voor he . zo ne ouden als ik heb daar mijn plezier in. 😂 de batterijen laden dan weer wat op . ja voor de rest eigenlijk niet veel nieuws , ver gaan lukt nog niet maar ik kan weeral recht, dus klagen is er niet meer bij. 😉 probeer nu nog wat Engelse vertaling na te zien, hobby he , 🤗 en zo is het weeral laat he , maar je straks slapen tijd zat, 😏 zo iedereen een heel goede woensdag , en hou het gezellig daaag
@Josette @patrick2 @fregilcy @Cdt24801 en alle andere
Goedemorgen,
@Josette Een nieuwe maand zoals ik zie , en weer is het mooi hou van paddestoelen 🍄 🍄🟫 plaatje past bij de herfst 🍂.
@patrick2 EHBO is van uiterste belang volg dat ook elk jaar nog eens op . Eens opfrissen om mensen te helpen . Onlangs nog eens nodig gehad .
Alle andere een fijne dag toegewenst groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @fregilcy en alle binnenkomers
een goedemorgen.
@Tinneke2 ja dan heeft hij veel werk gehad.
Hier komt die regelmatig, erg maar wel nodig hé.
@fregilcy kan plezant zijn hé, wij even te voet naar de action
geweest was blij terug te zijn, terug alles opbouwen wat de zon heeft meegenomen.
@patrick2 werk ze. Je wordt weer wat wijzer.
Verder aan allen een hele fijne herfstachtige dinsdag.