annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september.

Topic gestart op: 01-09-22 05h27

Antwoorden: 130 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september.

OPGELOST

Welkom aan alle nieuwe binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is weer netjes opgekuist en verlucht dus ook nog veilig.

Veel plezier.

Sept.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen,

we gaan hier verder in een zuivere babbelhoek,

nu nog vrij van corona. Ook die cijfers gaan weer naar omhoog.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/131202#M16664

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

130 ANTWOORDEN 130
Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  niets te zien! 🤔

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette  schreef:

@Cdt24801  niets te zien! 🤔

Niet goed gekeken?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Hippie1727 en alle andere medelezers,

Goedemorgen, 

Vandaag naar de auto 🚗 keuring . .. hopelijk 🙏 groot onderhoud 👨‍🔧 van de wagen ook al gedaan . Het is een eindje rijden want had alleen plaats daar . Anders was ik op een latere datum moeten gaan maar zou ik te laat geweest zijn alles volzet . En dan nog een boete bovenop gekregen hebben . Dan ben ik tenminste weer voor twee jaar gerust . Ga wel regelmatig voor mijn onderhoud . Zo wie zo . 
Boodschappen doen daarna al voorraad eten halen voor de vogeltjes want moet er nu toch passeren . 

En daarna groot feest 🥳 uitgenodigd mag ik nu eens niets doen . Maar echt eens niets doen . 
@Josette verlang ook naar de regen ️ alles is hier zo droog al is het maar enkele dagen . Zoals ik zie zou het Zaterdag regenen dat klinkt al hoopvol 🙏
@patrick2 je weekend kan beginnen je kijkt er zeker al naar uit om van alles al te doen

Voor de rest iedereen fijne groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemorgen. 

Het weekend is begonnen ben net thuis 🙂

@Tinneke2 het zal een rustig weekend worden heb al genoeg gedaan in mijn verlof dus ff weer op Adem komen en rustig aan doen. En alles wat je wil of gaat doen kost wel iets dus dat telt ook mee want wil ook ergens voor sparen weer 🙂 Misschien morgen wel ff de stad en ff op terras of zo iets drinken maar dan houd het op. 

@Josette dus alles weer fris en fruitig hé zoals ze zeggen. Toch fijn dat die naar huis wilde komen. 

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ben ik nu aan het doen een terrasje alcohol vrij natuurlijk, want moet nog rijden . En een hapje eten . Ben er door bij de keuring . Kom er net van was geduldig zijn . Maar overleeft 😅

Voor de rest moet ik nu ook sparen en veel want potten gebroken wat ben ik toch klunzig de laatste tijd . En was heel mooi wat gebroken is . 😢

daarna even rusten boodschappen zijn al gedaan op een rapke en d n naar het feest 🎈 

groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen