annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september

Topic gestart op: 01-09-23 05h14

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september

OPGELOST

                         

                               Sept.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in onze propere hoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Josette , @Elketje81 , @Tinneke2 en alle andere geïnteresseerden

Ik was daarstraks in de apotheek en kreeg een briefje mee: dit jaar beide vaccins in de apotheek zetbaar, op afspraak (geen vaste periode of dag). Covid (kosteloos) vanaf oktober, griep vanaf november.

Geen vaccinatiecentra meer en zelfs niet verplicht bij de huisarts.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Cdt24801 ik wist dat al een tijdje de ministers hebben dat al een tijdje geleden beslist om de vele druk van de huisartsen te ontlasten die hebben te veel werk  . Daarom mogen nu apothekers het nu doen . 
Ze deden ook al een hele tijd de COVID testen en nu dat , straks hoeven we niet meer bij de dokters 🥼 te gaan . Sommige apothekers hebben het al heel druk en zijn daar mee akkoord maar andere niet . Moeten daarvoor meer personeel aannemen  en het nog gratis zetten ook . Heb daar heel veel respect voor . Dat ze allemaal doen . Misschien 🤔 krijgen ze iets daarvoor maar zal gene vette zijn . 
fijne namiddag tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette soms wel ,😂 voorbereid hè . Als ik nada 👎 mag doen . 
Vandaag nog de laatste loodjes buiten voort verven en dan is het denk ik gedaan voor dit jaar buiten.

@patrick2  Veel plezier op de kermis 🎡 en al het lekkers 🍭 en vergeet je niet in te smeren alhoewel dat weet je wel 😉 smakelijk en santé.

@Elketje81 Heb al besproken met mijn huisarts ook al ben ik risico patiënt met wat ik de laatste keer voor heb  gehad zijn we tot besluit gekomen dat ik  het vaccin spuit 💉 niet  meer neem . 
Iedereen moet dat voor zich uitmaken natuurlijk en ik was er ook volledig voorstander van dus goed dat je je hebt ingeschreven 👌.

Fijne zonnige 🌻🌞Zaterdag tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

Nog 2 dagen tanden bijten, en dan hopelijk echt september weer.

@Tinneke2 dat heb je goed gedaan, euh veel doen? Je lijkt af en toe een duracell konijn.🤣

@patrick2 amusement dan zeker een kermisfriet eten.

@Elketje81 dat moet hier ook gebeuren Douglas laat altijd in november de griepspuit zetten.

De covid vraagt hij maandag op zijn afspraak.  Oei afspraak vergeten, extra kosten zouden dat hier zijn.

Voor allen hou het veilig en smeren als je naar buiten gaat.

Fijne zaterdag.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Josette @Tinneke2 @patrick2 @Cdt24801 en alle meelezers

Goedemorgen iedereen! Hopelijk genieten jullie morgen volle teugen van het mooie weer! Hier was het gisteren te warm om buiten te zitten...

@Josette en @Tinneke2 sinds vorig jaar laat ik het griepvaccin zetten, huisarts raadde me dat aan door mijn medische geschiedenis. Hier gaat het eerst het covid vaccin en enkele weken later heb je keuze uit 2 datums om het griepvaccin te laten zetten. Ze doen dat allemaal op een zaterdag. Sinds enkele jaren is het een groepspraktijk (zijn er onder al meerdere in dit kleine dorp) geworden. Is wel makkelijk, ga altijd bij 2 van de 4. 1 is mijn huisarts van in mijn kindertijd dus die kent me door en door.

Leden met de meeste pluimen