Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-23 05h14
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in onze propere hoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
Het is donderdag dus gaan naar het weekend in zicht maar die staat nog ff om de hoek te wachten want morgen ook nog werken.
Hier is het goed aan het waaien en regen @Tinneke2 het is echt herfst weer vandaag zie ik.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 Heb het vandaag goed ondervonden in regen ☔️ en wind 💨 gelopen , maar echt koud was het niet en de woef 🐕 geeft er deugd van gehad . Zijn wandeling geeft hij toch wel nodig. En hou ook wel van de herfst 🍂. tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 ja die dingen kunnen soms raar doen,
maar gelukkig was er niets aan de hand.
Een fijne donderdag allemaal.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen ,
De koffie ☕️ al uit , en vannacht uit mijn bed getrommeld omdat mijn brandalarm afging, overal gekeken niets gezien . Krijgt rare streken , en pas nieuwe batterijen 🔋 in gestoken . 🤨. Ben dan maar weer gaan slapen althans dat heb ik geprobeerd. Geeft nog een tijd geduurd eer ik weer de slaap 😴 kon vatten.
@Josette en @patrick2 bedankt 🙏 voor jullie steun voor mijn woefke weet blijft moeilijk .😉vergeten doe ik hem zeker nooit . Kijk er alle dagen naar want hij is thuis 🏠 bij mij .
veel heb ik nu niet te vertellen . Nog wat rusten . Fijne dag iedereen en werk ze allemaal.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
De helft van de week nog even volhouden voor de meeste toch.
Heb niet veel bijzonders zeg ik allen een fijne dag verder.