annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september

Topic gestart op: 01-09-23 05h14

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september

OPGELOST

                         

                               Sept.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in onze propere hoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

Net opgestaan nu een koffie en ff wakker worden.

@Tinneke2 heb geen echt weekend ben enkel vannacht thuis want morgen weer beginnen maar goed het is wel de laatste week volgende week.

@Josette buiten je ellende van die bezorger heb je toch wel plezier van je nieuwe koelkast ?

Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 oei dat is maar een kortdagje vrij . Dat is inderdaad geen weekend . 
Maar het is niet zo lang meer hè 😜
@Josette Dat er nog bij , maar nu kan je lekker eten in leggen . Verzorg je vinger dat het niet ontsteekt . Fijne avond en tot morgen iedereen . 
doei 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

Idd @Tinneke2 is een heel kort weekendje. Maar goed geen probleem ik ga vanaf morgen weer mijn eigen planning doen. En trouwens ik deed deze planning ter vervanging van een andere collega die is in verlof. Nu wil mijn andere collega deze planning overnemen wat mij oke is.

Maar had die terug gekomen uit verlof dan was het hetzelfde hoor van zaterdag op zondag de wissel dus het zat er aan te komen die wissel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Je bent gene moeilijke dat is al een geluk .🍀 Zo zouden er meer moeten zijn . Als je elkaar maar kunt helpen .Want het is tegenwoordig triestig als je het nieuws leest niemand of toch weinig 🤏 is er nog positief te lezen . Fijne avond geniet er nog van en tot morgen. tinneke 2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER En alle andere die binnen komen ,

Goedemorgen,

@Josette Kan nog niet veel zeggen pas als ik onder de MRI ga en op afspraak  binnenkort en dat is nu niet belangrijk .  
@Helen1 Je bent niet alleen in de kliniek als je alles hier eens goed gelezen hebt , lees misschien eens de berichten van @Josette Ze geeft het momenteel zeer moeilijk 😞.  Denk niet altijd aan jezelf . En dat de verwarming in het ziekenhuis 🏥 nog niet opstaat is volkomen normaal met deze temperaturen. Denk 🤔 eens goed na !    Hoeveel keer verander jij van ziekenhuis 🏥 ??hoop dat je het daar uithoud . En dat je het volhoud thuis . Veel beterschap ❤️‍🩹. 
@patrick2 uw weekend is begonnen en het aftellen kan je ook  komt dichterbij uw verlof en je zal het zeker kunnen gebruiken na een heel jaar goed werk te verrichten. 
@bigMODDER  en @Cdt24801  een heel fijn zonnig 🌞 weekend toegewenst. 
Groet 🖖 tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

 

Leden met de meeste pluimen