Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-23 05h14
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in onze propere hoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
@Tinneke2 ga niks plannen maken voor het komende verlof ga net zoals het eerdere verlof niks doen. Ga gewoon lekker rustig aan doen eens ontspannen en tot rust komen.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@patrick2 groot gelijk,
want alles wat je buitenuit doet kost veel geld.
Wij schrikken telkens van onze boodschappen
die we een keer in de week doen, op het brood na.
@patrick2 @Josette Heb mijn factuur van de onderhoud van mijn wagen ook gekregen viel Nina op mijn gat 🕳️, amai zeg . Verschoot mij een bult . Wat ze niet durven vragen . Wordt alsmaar duurder . En vandaag nog mijn boodschappen gedaan pff , heb soep gemaakt wortel 🥕 en rode paprikasoep daar heb ik wat kunnen op bezuinigen want de groenten waren eens goedkoop . Heb dan maar genoeg gemaakt . Morgen nog een ketel soep . Nu hou ik het voor bekeken . Kook veel gerechten op voorhand want binnen kort kan ik niets doen . Mijn diepvries zit bijna propvol . We zullen op alles veel mogen opletten zelfs de elektriciteit en gas zal weer de hoogte in gaan . En de benzine ⛽️. We blijven ons blauw betalen 💰. Kan toch niet zo blijven duren . Pff . En de politiekers trekken hun er niets van aan .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
'besparen' zal er niet in zitten volgende maand. Moet mijn belastingen betalen ( en dat is bijna net zo veel als ik verdien op een maand ) en naar onderhoud voor de auto. Dus de komende maand gaat een hele dure maand zijn.
Maar goed neemt niet weg dat ik niet kan genieten maar betekend wel even wat 'zuinig' aan doen.