annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september

Topic gestart op: 01-09-23 05h14

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september

OPGELOST

                         

                               Sept.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in onze propere hoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Josette @patrick2 @Tinneke2 en alle andere meelezers

Goedenavond! Heb weer een leuke namiddag gehad. Eerst naar de kinesist geweest en vandaar naar een activiteit (eerder tetteren) geweest en ben. Nu nog in tweestrijd of ik straks naar de avondmarkt van het nabijgelegen dorp ga (is net als ons 1 van de deelgemeentes van een "groter" dorp) of nog verderlezen in het boek hier op mijn terras...

Denk dat ik eerder voor het laatste ga kiezen. Maar ben zo een twijfelaar...

Josette
Wijze
Wijze

@Elketje81 slim plan gewoon lezen.

In plaats tussen al die drukte te gaan lopen!

Of hou het veilig corona is terug in het land. 

Fijne avond allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Josette daarom dat ik dus toch maar voor het laatste ga kiezen. Ga morgen wel naar de jaarmarkt hier in het dorp en daar is dan heel veel ruimte. 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81 @En ik zou toch een mondmasker dragen heb dat in de kerk ook gedaan voor de veiligheid want er was veel volk . Doe dat trouwens overal en trek mij er niets van aan dat mensen raar maar mij kijken . Want @Josette geeft gelijk ken er al die weer Corona hebben het is serieus in opmars . 
@patrick2werk ze een weekend is vlug voorbij zeker als het mooi weer is .Fijne avond groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 ik probeer een mondmasker nog wat uit te stellen. Met jaarmarkt is het hier niet zo druk als op de jaarmarkt. Was blij toen het afgeschaft was, want als je een bril draagt zie je haast niks meer. En door de medicatie dat ik neem heb ik al snel een droge mond en met een mondmasker op is dat nog veel ergeŕ

Leden met de meeste pluimen