Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-23 05h14
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in onze propere hoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326
Tot daar!
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
@Tinneke2 dat zal nooit weggaan wel beetje slijten. Sterkte.
Fijne woensdag allemaal.
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
vandaag eindelijk mijn zusje terug zien . 🥹Na een lange vakantie en rust ben ik wel zeer blij .
Heb minder goed geslapen , heb veel aan mijn woef 🐕 liggen denken 💭 al heel de week . Is nu al een jaartje niet meer in mijn leven heb nog eens goed geweend , pff doet nog pijn je kan het u niet inbeelden wat een gemis dat is 😪.
Komt wel goed moet slijten .
Een fijne dag voor wie uit werken gaat toi toi .tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
Mijn eerste nacht zit er weer op de kop van de week is er af.
@Tinneke2 ooit slijt het en het is wat je zelf zegt hé , wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt. Dus jou woefje geraak je nooit meer kwijt die blijft voor altijd bij je.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
Zo na lange tijd nog eens goed geslapen.
Fijne dinsdag.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
De dag is hier goed begonnen met een fris windje en ook de zon 🌞 is terug komen piepen 🐣. .
we gaan stilaan naar herfstweer , velen van jullie kijken 👀 daar echt 👉 naar uit .
De zeer zware hittegolf is ook niet gezond mensen snakken 🤭 om eens deftig te wandelen 🚶♀️ en daar zullen ze nu de gelegenheid voor krijgen .
In ieder geval voor wie buiten gaat fijne 🚲 en wandelen plezier 🤩.
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt