Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-23 05h14
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in onze propere hoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326
Tot daar!
@Josette @Tinneke2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
Ben al lang wakker maar goed het is weekend.
Vandaag niks doen en dat is dus lekker in de zetel en straks denk ik eens een film kijken voor nu beetje prutsen aan de pc.
Voor de rest zeg ik allen een fijne dag verder.
@Josette @patrick2 @bigMODDER @Cdt24801 @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemorgen,
Al Zaterdag het weekend kan beginnen, toch voor vele mensen . Mijn neef is met ze in groepje goed aangekomen in het buitenland, een opluchting 😮💨 en ook al goed nieuws 🗞️ van 1 van zijn her examen aan unief is hij geslaagd . Ook voor al zijn ( thesissen ) werken was hij er direct door . gaat voor IT universiteit moeilijke vakken . Nu de rest zit hij af te wachten . Mag zich wel dan ontspannen 😌.
@Josette ai ai 😩 dat is niet goed hè beetje rustig aan doen want wordt weer warm 🥵.
@patrick2 weekend kan voor jou rustig beginnen en zonnetje is van de partij je kan er nog even nu van genieten .
@Elketje81 fijn weekend met wat je ook doet .
doei 👋 allemaal .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Tinneke2 @Josette @Cdt24801 @Elketje81 en alle andere een goedemiddag.
Voor mij is het weekend ook begonnen eindelijk.
@bigMODDER voor jou ook een heel fijn weekend en geniet er van.
@Tinneke2 ik probeer er van te genieten maar ben net wakker dus eerst een koffie. dan naar de stad mijn nieuwe bril gaan halen die ligt klaar. En dan straks naar mijn buurvrouw met de kleine en de papa natuurlijk want we gaan daar eten deze avond. Maar goed ik zal er wel weer eerder zijn denk ik ok leuke dingen te doen of zo. Kleine gaat sowieso eerst naar KSA.
Voor de rest zeg ik aan allen een fijne dag vandaag.
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
Net een zombie, om 4.00 uur opgeweest dan
eer je terug in slaap bent pfffff.
@Tinneke2 dat kost ook een heel stuk uit het budget.
Fijne zaterdag allemaal.