annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september

Topic gestart op: 01-09-23 05h14

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september

OPGELOST

Sept.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in onze propere hoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
bigMODDER
Leidende verkenner

Bij deze iedereen dit leest & @Tinneke2 @Josette @patrick2 @Elketje81  een fijn weekend gewenst.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@bigMODDER  Bij deze wens ik jou ook een zeer aangenaam weekend toe . Rust maar goed uit na een hele week hard werken . 
Groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen,

@Josette Ben hier net mijn medicatie 💊 aan het berekenen, jammer genoeg kan ik er niet in snoeien maar elke maand betaal ik nog veel en dan komt er tussendoor telkens nog geregeld andere verplicht bij . Wat natuurlijk belangrijk is . Maar al die vuiligheid in mijn lichaam het een is niet goed voor het ander … 

Hebt gelijk als ze niet vriendelijk kunnen zijn en zeker niet aan de deur 🚪 wat ik zeer onprofessioneel vind dan nog amai hè . Die kent zeker de prijzen niet 😉
Allee dan is het voor jou nog niet gedaan en voor vele mensen die het te warm 🥵 vinden . Veel moed . 
@patrick2 je kunt van dag op dag kijken 👀 wat je gaat doen tijdens je verlof dat maakt het des te spannender ☺️😉

Fijne leuke Vrijdag allen , doei 👋 tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

Het is inderdaad verschrikkelijk duurder geworden, heb gisteren de

krant opgezegd, je kan heel de dag door neiuws lezen, die man was niet vriendelijk

zei dat het niet duur was, ik zei mijnheer overal schiet alles de hoogte in

dus dit het eerste de deur uit!

Ik doe ook altijd vanalles klaarmaken in de vriezer.

Is makkelijk voor de dagen dat het niet zo goed lukt.

Ojaaaaaaaaaa op naar een heet weekend.

Fijne vrijdag iedereen.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER  en allen die komen kijken 👀 

Goedemorgen ,

@Josette Dat is eens eens goed 👍 nieuws. Bij mij geeft hij vastgesteld dat mijn kaak ontstoken is en binnenkort 🔜 heb een afspraak bij de chirurg 👨‍⚕️ ben benieuwd wat hij te vertellen zal hebben . Dus vlug alles thuis 🏠 nog in orde maken wat ik kan want daarna zal ik niet veel of niets meer kunnen doen . Ten zij ik goed nieuws krijg maar vrees ervoor . Weer onderzoeken 🕵️‍♀️ en van hier naar daar 👉 pff heb het eigenlijk wel gehad . 
maar als het moet dan moet het . 
@patrick2 je kan uitblikken en al plannen maken voor je verlof en gaat toch vlug een week . Je verlof zal er eerder zijn dan je denkt. @bigMODDER voor jou ook een fijne werkdag hopelijk valt het wat mee nu met wat minder warm 🥵 weer .
Voor iedereen fijne Donderdag tinneke2/ je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen