annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september

Topic gestart op: 01-09-23 05h14

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september

OPGELOST

                         

                               Sept.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in onze propere hoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @Helen1 @bigMODDER 

Goedenavond,

Heb weer meer gedaan dan ik gezegd heb , maar op aanvraag van mijn vake , terras geveegd 🧹 en heb serieus gezweefd . Onze woef 🐕 geeft mij mij eens goed liggen gehad stond te dicht tegen onze vijver en madammeke vond dat ze er mij eens mee in moest duwen ben er met de algen en al uitgedropen,  en mijn moeke en vake hebben gelachen , want het was echt geen zicht . Was eigenlijk wel blij eindelijk een glimlach op mij. Vake zijn gezicht wat was dat geleden . 
was direct afgekoeld . 😂😂
Ben nog maar net thuis 🏡 en toen ik vertrok lachte mijn vake nog . Dus was het een fijne dag . @patrick2 Het is normaal dat je niet veel te vertellen hebt , maar je verteld toch wel regelmatig iets zoals je hobby en je werk dat is toch ook cool 😎@Josette @Van de beestjes vanaf volledig nu . Geen meer terug gevonden ? 
Fijne nacht allen doei 👋 

tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81  en alle binnenkomers en medelezers

Goedemiddag, 

vandaag naar de markt voor mijn ouders en beetje 🤏 niet veel wat helpen en wandelen met de hon in de schaduw langs de bomen 🌲. Eten geven aan ons 🐓 en aan Janneke de gans 🪿. En de schapen 🐑. Appels 🍎 plukken en druiven 🍇
dat zal het voor vandaag zijn . 
werk ze allemaal niet te hard en probeer jullie koel te houden . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 @Josette @Elketje81 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.

Ga de één na laatste nacht in en dan morgen nog eentje en dan weekend.

Heb voor de rest niks te vertellen want maak niet veel mee in een werk week.

Dus zeg ik allen een fijne dag verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2  en alle anderen

die komen meelezen, of iets schrijven. 

Een goedemorgen allemaal.

Het mag minder worden met de temp, maar geduld tot en met maandag.

Fijne donderdag allemaal.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 en alle binnenkomers en medelezers 

Goedemorgen, 

@Josette goed dat je de brandweer gebald hebt , en dat het er geen meer zijn want gevaarlijk beestjes . 
Wordt overal zeer warm 🥵 en volgende week ook . 
We zijn al midden inde week gaat vlug vooruit . Voor de rest een fijne dag iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Leden met de meeste pluimen