Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-23 05h14
Antwoorden: 182 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
We gaan weer verder in onze propere hoek!
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326
Tot daar!
@Tinneke2 @Josette @Elketje81 @Cdt24801 en alle andere een goedemiddag.
Jammer genoeg zie ik niet veel van het mooie weer in de dag maar goed moet ook slapen natuurlijk. Nu net wakker dus ff een koffie en wakker worden.
Voor de rest weinig te vermelden dus zeg ik allen een fijne dag verder
@patrick2 ben maar blij dat je nu niet buiten werken moet in de dag.
Het is echt niet te doen denk ik hier was het net 31° in de schaduw
arme mannen in de bouw.
Gelukkig kan je de slaap nog vatten overdag, werk ze straks.
@Tinneke2 tot nu toe geen meer gezien hopelijk blijft het zo.
We hebben gisternavond toen het donker was nog gespoten in het gaatje.
Beter dat dan niets hé.
Fijne avond allemaal.
@Josette Gelukkig want die smeerllapkes moet daar ook niet van weten als ik er een zie mak ik mijn vliegenmepper en geef ze een flinke mep . En n met een net volledig over mij. En nog een doek over mij dat ik juist mijn ogen 👀 niet bedekt heb . Brr en zijn dikke ze . En sla er niet naast .
heb van mijn broer ook speciale poeder . Liggen rap lam .
Ben nog aan verven bijna gedaan . En dan rusten . En veel water al gedronken .
fijne avond iedereen en wie werken gaat werk ze tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
@Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 en alle anderen
die komen meelezen, of iets schrijven.
Een goedemorgen allemaal.
Gisteren jacht op een hoornaar gemaakt, pffffffffffff
zat aan het terrasraam en kroop er af en toe in. Brrrrrrrrrrrr wel
even contact opgenomen met de brandweer.
En hij is gemold akelig groot beest! Hopelijk blijft het bij die ene.
Ook de 31° gehaald in de schaduw. Vandaag van het zelfde
we gaan in Limburg weer op naar een hittegolf misschien.
Maak er een fijne woensdag van.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @bigMODDER @Elketje81 @Helen1 en alle binnenkomers en medelezers
Goedemiddag,
@Josette ja het was prachtig 😻 om te zien heb buurten gezeten en heb er naar zitten kijken 👀.
De natuur kan zo mooi zijn en je moet niet ver lopen .
vandaag nog een beetje verven . En alles is Sinterklaas buiten , maar eerst verse groenten 🍆 halen en fruit 🍌 op de markt en met mondmasker . Dan is er nog bijna geen blik .
voor de rest zie ik het wel . En natuurlijk mij. Dagelijkse wandeling en fiets in orde maken . Want heb zin om eens lekker te fietsen 🚴♂️ platte banden Omar heb nu een goede pomp . Van een lieve buurman gekregen .
Dis voor wie uit erken gaat wel ze @patrick2 en @bigMODDER
Alle ander zou ik zeggen doe je ding maar hou het toch een beertje veilig . Tinneke2 / Wat je hart draagt geraak je nooit meer kwijt