annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De babbelhoek voor de maand september

Topic gestart op: 01-09-23 05h14

Antwoorden: 182 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De babbelhoek voor de maand september

OPGELOST

                         

                               Sept.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

We gaan weer verder in onze propere hoek!

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-voor-de-maand-oktober/m-p/150326

Tot daar!

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

182 ANTWOORDEN 182
Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Josette @Tinneke2 en alle meelezers

@Josette dat is altijd he, als het schooljaar begint is het terug mooi weer (net zoals in juni als de examens volop aan de gang zijn)

@Tinneke2 hier was het gisteren avondmarkt en er stonden veel minder kramen dan al de andere hare. Denk dat er veel niet kwamen doordat ze nog regen voorspelden (op buienradar hadden ze voor hier geen regen meer voorspelt wat ook klopte). Maar naar jaarlijkse gewoonte was er weer veel volk). Dan komt het dorp nog eens buiten 😉. Denk dat er dinsdag ook wat volk op de jaarmarkt zal zijn. Dan staan er normaal kinderen met hun huisdier, staan er paarden en koeien, wat kraampjes...

Alvast een heel fijn weekend!

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Elketje81  @Josette @patrick2 pff Er waren weer bijna geen kramen amai zeg wat is me dat . Ze hebben het op gevuld met 2 straten met rommelmarkt van mensen hun spullen en weer wist ik van niets . Want heb nog veel om te verkopen op mij. Zolder . Wel 2 straten leeg dat is geen jaarmarkt meer ,het is echt jammer en dat voor een grote stad . Heb toch koopjes gedaan en eens ferm goed gaan eten op een terrasje eens mezelf getrakteerd. 

En voor de rest kaartjes gemaakt voor morgen met echte bloemen (wel eerst gedroogd ) en gedichtjes erop  zelf geschreven . 
@Helen1 Het is maar normaal dat ik mijn pleegouders help heb enorm veel aan hun  en dat laat ik ook graag zien . Ze weten ook dat ze op mij kunnen rekenen en dat ik manusje van alles ben . Zie hun ook heel graag . Heb al mijn mama verloren toen ik een baby was ,ze kennen me door en door . We hebben een zeer Hechte band . 
Fijne avond iedereen groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Elketje81
Gewaardeerde genezer

@Tinneke2 oei ja, dan kan je het niet echt een jaarmarkt noemen. Ale hier met jaarmarkt staar er maar heel weinig maar de mensen komen hier dan eens buiten en een terrasje doen. Met avondmarkt is er altijd meer te zien

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Elketje81 @SVB @Helen1 

Goedenavond , Wat een dag , Eerst felle buien maar dan kwam de zon te Voorschijn 😊. Kreeg ik een dringend telefoontje van mijn ouders om even bij hen te komen , gelukkig was het niet al te ernstig enkel wat blauwe plekken  en schaafwonden . mijn vake was gevallen .Heb hem verzorgd en toch even laten onderzoeken 🕵️‍♀️ door de arts . Maar Komt goed . 
Ben dan gebleven en mijn auto 🚗 een wasbeurt gegeven en gewaxt. Voor de rest niet veel gedaan . 
Ben thuis nu pas want wou toch zeker zijn dat alles in orde met mijn vake was . Nu kunnen ze met een gerust hart slapen . En ik ook . 
Fijne nacht iedereen groetjes tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

Helen1
Ervaren genezer

@Tinneke2 

Gelukkig dat het niet te ernstig was, maar toch even schrikken zekers?!

Gelukkig ben je bij een arts kunnen gaan.

Vallen is nooit leuk en schaafwonden doen vreselijk veel pijn. Maar gelukkig is er niets ernstigs aan de hand .

 

Je bent echt een top dochter! Zo trouw, liefdevol, behulpzaam, bezorgdz,....

Ze zullen het hard geapprecieerd hebben.

Ik hoop op een vlotte herstel en verder wens ik je nog een fijn weekend toe!

🤞💕🙏👍🌹

Leden met de meeste pluimen