annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

✨ De magie van de feestdagen dringt Tribe binnen!

Topic gestart op: 20-12-24 15h20

Antwoorden: 1 antwoord

RizlaineB
Community Manager
Community Manager

✨ De magie van de feestdagen dringt Tribe binnen!

Hallo allemaal,

De feestdagen naderen snel en het is de perfecte gelegenheid om samen te komen, te delen en te vieren. Of je nu meer houdt van pyjamafeestjes met warme chocolademelk of chique diners op oudejaarsavond, één ding is zeker: deze tijd van het jaar staat synoniem voor onvergetelijke momenten!

Het delen van onze eindejaarstradities

De feestdagen zitten vol unieke tradities!

- Hoe vier jij het einde van het jaar?

- Hebben jullie speciale rituelen, zoals het bereiden van een speciaal gerecht of het maken van een lijst met goede voornemens voor het gezin?

Vertel ons er alles over! Jouw ideeën kunnen andere leden inspireren om hun vieringen nog specialer te maken. 😊

Jouw feestmenu's en recepten

Wat zou oudejaarsavond zijn zonder een goede maaltijd? Of het nu jouw recept voor gevulde kalkoen, een zelfgemaakte boomstam of een cocktail is, we zijn benieuwd naar jouw culinaire talenten.

Post je favoriete recepten of je tips om zonder stress indruk te maken op je gasten. 😊

Je jaaroverzicht

De feestdagen zijn ook het moment om terug te blikken op het afgelopen jaar.

- Wat was je mooiste moment van 2024?

- Wat was je meest trotse prestatie dit jaar?

Deel je speciale herinneringen met de gemeenschap. Het is een kans om je grote en kleine successen te vieren!

De afspeellijst voor het feest

Een geslaagd feest betekent ook een goede muzikale sfeer. Wat zijn jouw must-haves om te dansen of te ontspannen aan het einde van het jaar?

Laat ons je helpen bij het samenstellen van de ultieme feestelijke playlist 😉

We kunnen niet wachten om jouw ideeën, herinneringen en tips voor een onvergetelijk eindejaar te lezen. Laten we er samen een magische tijd van maken!

We kijken ernaar uit om van je te horen,

Rizlaine

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@RizlaineB 

Zal ik de spits afbijten? 🤔 

Wij vieren met ons 2- tjes.
De rituelen zijn met de jaren vervlogen door
ziektes en allergies enz.🙄 

Koken moet ik iedere dag 2 verschillende potten
de ene dit de andere dat en is iedere dag een verrassing
voor hem. 🍝 

Het mooiste moment dat mijn ventje toch nog
kon geholpen worden in het ziekenhuis! 👍 

Mijn trotse prestatie is al zeg ik dat niet graag over mezelf, een goede hulp voor de buren zover ik hetzelf nog kan. 😉

Hier staat radio Bene Bene en Radio 2 op.
En graag Franse chansons. 

Bedankt dat jullie ook zo goed voor ons netwerk zorgen.

Van ons voor jullie allen.

2025-1.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen