Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-21 05h33
Antwoorden: 100 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
We beginnen aan de laatste dagen van dit jaar.
Allen fijne feestdagen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zo even overuren gemaakt.
@Cdt24801 je kan hier verder komen ..... tralalala.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/m-p/115338#M14588
Ook voor de anderen gaan we daar verder om te babbelen, klik op de link tot daar!
@patrick2 Ben een beetje laat ,heb heel de dag van alles en nog wat gedaan . Trouwkleding van mijn moeke gewassen en vestje en gestreken . Super mooi 🤩. Een mooie herinnering op een paspop geplaatst ooit zelf gemaakt door haar .
En zal ook blij zijn als de feestdagen voorbij zijn .
Hopelijk krijgt Maandag mijn zusje beter nieuws van haar pet scan we leven op hoop . En wordt ze eindelijk geopereerd.
We wachten wel bang af . Fijne avond !
groetjes tinneke2
Oh ik ben ook pas net thuis hoor @Tinneke2 . Ben vandaag flink wezen shoppen !!!
Nieuwe kleren , nieuwe schoenen en sloffen en een nieuwe jas. Had een kleine kerst/corona bonus gehad van het werk dus hebben we dat eens goed besteed vandaag.
Volgende maand nog een loonsverhoging ( enkel de bediende dus ben op het goede moment over gegaan ).
@patrick2 Je mag je eens goed laten gaan , je hebt het ook dik verdiend na al wat je gedaan hebt . Eindelijk beloond . Zal wel mooi zijn 🤩.Je zitbeen nu warmpjes in bedoel dan je kleding he 😂. Je zal geen kou hebben en geen koude voeten.
Ben super blij voor jou , dat je ook loonsverhoging krijgt .
fijne super avond nog en tot later 👋
Van harte u gegund
groetjes tinneke2
@Tinneke2 elke bediende ging dit krijgen en ja ik val in het goede moment binnen 😛
Maar die beloning heb ik al goed opgedaan die extra centen die nemen ze me niet meer af. Werd ook wel tijd want ik had meer broeken dan truien dus kwam goed uit.
Ja ik heb me laten gaan dat mag ook eens want dat is iets wat ik normaal niet doe , kleren kopen. Heb er een hekel aan alles passen en zo nu heb ik gepakt waar mij maat op staat en betaald 😛
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 enz .. @RobinCP
Goedemorgen,
Ik heb niets versiert bij mij zelf . .Doe het alleen voor bij mijn ouders om de trieste sfeer de komende dagen wat op te fleuren voor hun dochter.
wij gaan ook niets doen . Juist wat eten een kleinigheid en dat is het maar thuis 🏠. in onze bubbel met ons viertjes .
Zo is het en sommige kunnen serieus overdrijven met hun kerstversiering amai je zou niet zeggen dat de elektriciteit duurder is geworden.
Hun rekening zal de pan uitspringen .
fijn weekend
groetjes tinneke2