annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De " Feestbabbelhoek " van december.

Topic gestart op: 15-12-21 05h33

Antwoorden: 100 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De " Feestbabbelhoek " van december.

OPGELOST

Kerst.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

We beginnen aan de laatste dagen van dit jaar.

Allen fijne feestdagen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Zo even overuren gemaakt.

@Cdt24801  je kan hier verder komen ..... tralalala.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/m-p/115338#M14588

Ook voor de anderen gaan we daar verder om te babbelen, klik op de link tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

100 ANTWOORDEN 100
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dat dekentje met warme choco klinkt wel verleidelijk ...

Ik hou ook niet van de late herfst, de winter en de vroege lente. En de hoogzomer is ook niet aan mij besteed. Wat schiet er over: de late lente, de vroege zomer, de nazomer en de vroege herfst.

Ik zou het liefst in een klimaat wonen waar de temperatuur altijd tussen de 15 minimaal en 25 maximaal is overdag. Een beetje frisser mag nog wel, maar niet te veel meer. Warmer hoeft voor mij niet.

Ik ben niet veeleisend hé, ben rap tevreden 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Goedemorgen allemaal.

Iedereen goed bezig geweest in het weekend. 

Werk ze allemaal en nog een fijne dag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous  @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP …enz

medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen .

Een nieuwe week eens kijken wat dit ons brengt , voor jullie en voor mij.

Straks ga ik even nog bij mijn tante om mijn mama te gedenken en ze geeft een foto gevonden waar ik op sta met haar . Eindelijk mijn allereerst foto. Want had geen herinnering aan haar . Was dan ook piepklein.toen ze geen ging . Verheug er me echt op . Kan ik haar eindelijk eens tekenen . 
ze blijft wel in mijn hartje altijd . 
wens jullie een fijne aangename dag 

groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen. 

@Josette enkel gisteren niks gedaan zoals ik al zei. Heb echt letterlijk lekker in de zetel gelegen met de tv op en heb een serie gezien. 

@Tinneke2 positief blijven denken is het beste dat je kan doen. 

Vandaag weer maandag dus weer werk dag vandaag. Deze week korte week met de feestdagen in het verschiet want er gaat weinig te doen zijn. 

Voor de rest iedereen een fijne dag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @We blijven ook positief denken ,heb net met mijn zusje al gebeld . En ze kijkt er naar uit . Deed haar deugd dat ik belde . Gelukkig moet ze niet alleen gaan en krijgt ze veel steun van haar man , ook al geeft hij enorm veel werk maar de klanten hebben veel begrip nu . Zeker in de wereld van verkoop van huizen . Eigen baas zijn geeft zijn voordelen . Kan hij andere op pad sturen . 

Dank u alvast voor je mooi gebaar 

fijne werkdag alvast 

groetjes tinneke2 

Leden met de meeste pluimen