Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-21 05h33
Antwoorden: 100 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.
Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.
De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.
We beginnen aan de laatste dagen van dit jaar.
Allen fijne feestdagen.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zo even overuren gemaakt.
@Cdt24801 je kan hier verder komen ..... tralalala.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/m-p/115338#M14588
Ook voor de anderen gaan we daar verder om te babbelen, klik op de link tot daar!
@patrick2 @Ik wens je een fijne kerstavond nog en amuseer je nog . Ben thuis 🏠. Heel moe 😴 en voldaan .nu gewoon relaxen en thuis genieten in mijn zetel met de woef 🐕
fijne avond groetjes tinneke2
Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2
@david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 @RobinCP
Goedemorgen allemaal.
Voor jullie allemaal ..een fijne kerstavond.
@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @david41 @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 enz ..
en alle nieuwe medelezers en binnenkomers ,
Goedemorgen ,
Eerst en vooral wil ik je vertellen dat we toch een beetje goed nieuws hebben van mijn zusje . Er zijn geen uitzaaiingen van **bleep**cellen . Ze wordt wel geopereerd na Nieuwjaar en dan start de chemotherapie. We hebben wel wat traantjes gelaten . Maar deze keer van geluk dat ze zal genezen ❤️. Ze geeft een lange weg af te leggen maar komt goed .
wil dan ook iedereen nog eens hartelijk bedanken voor jullie fijne steun .
Wens je ook een hele fijne kerst 🤶 🎅
Hoop en warme knuffels 🧸
groetjes tinneke2
Aan ale een goedemorgen.
@Tinneke2 heel blij voor je en zeker voor je zusje dat er toch positief nieuws is , een beter pakje kon je je niet voorstellen onder de kerstboom !
Aan iedereen dan ook een hele fijne kerstavond !
@patrick2 Allermooiste geschenk dat mijn zusje kon krijgen maar voor iedereen. Ben super gelukkig.fijne feestdagen Patje en bedankt knuffel.
groetjes tinneke2