annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De " Feestbabbelhoek " van december.

Topic gestart op: 15-12-21 05h33

Antwoorden: 100 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

De " Feestbabbelhoek " van december.

OPGELOST

Kerst.png

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers,
dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen.

Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus
niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange.

De babbelhoek is netjes verlucht dus veilig.

We beginnen aan de laatste dagen van dit jaar.

Allen fijne feestdagen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Zo even overuren gemaakt.

@Cdt24801  je kan hier verder komen ..... tralalala.

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/De-babbelhoek-van-de-maand-januari/m-p/115338#M14588

Ook voor de anderen gaan we daar verder om te babbelen, klik op de link tot daar! 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

100 ANTWOORDEN 100
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Iedereen een goedemorgen.

Hier liever sneeuw dan die vieze regen.🙊

Fijne dag.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette @patrick2 @Cdt24801 @Anonymous @Heidi2 @Anonymous @MustafaY @Hippie1727 @Fabienne1 …

Goedemorgen allemaal, 

De sneeuw vind ik ook maar vies als het smelt bah en dan val je nog op je gat . Neen hoor liever niet ben al eens heftig gevallen en been gebroken. Maar ieder zijn meug.

vandaag bij mijn moeke en zusje komt ook eens . Boodschappen doen samen en poetsen in haar huis dat alles netjes staat . Dus heel veel werk voor de boeg . Haren knippen van mijn vake en verven haartjes van mijn moeke zodat weer netjes is want haar kapper 💇‍♂️ is ziek .

wens iedereen een fijne werkdag voor wie uit werken gaat , de rest maak er een hele fijne dag van en By safe 

aler beste groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

Goedemorgen iedereen. 

@Josette dan toch liever de regen voor mij 🙂 Maar ieder zijn seizoen en voorkeur toch ...?

Vandaag de één na laatste dag van het jaar dus straks nog eens werken en morgen verlof. Dan kunnen we weer afscheid nemen morgen van dit jaar. 

Voor de rest niks bijzonders dus ik zeg allemaal een fijne dag vandaag.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Josette @Cdt24801 @Anonymous @MustafaY @david41 @Heidi2 @Anonymous @Fabienne1 @Hippie1727 en alle medelezers en binnenkomers,

Goedemorgen,

Bijna middag eerst vlug mijn boodschappen gedaan voor de stormloop van mensen in de winkel komen . Want nog het een en ander vergeten 😉
Wassen en plassen bedje verversen en ramen staan wagenwijd open voor frisse lucht .

Strijken en tegen dan zit de dag er weer op . 
fijne dag iedereen. Groetjes tinneke2 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Cdt24801 @patrick2 @Tinneke2 @bigMODDER @Joery_dw @Heidi2 

@david41 @MustafaY @Hippie1727  @Fabienne1 @RobinCP 

Iedereen een goedemorgen.

Fijne dag.

Leden met de meeste pluimen