annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De vragen enquete

Topic gestart op: 05-06-20 13h12

Antwoorden: 5 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

De vragen enquete

Zoals misschien al vele gemerkt hebben is er na de verandering van de Tribe een kleine Enquete. Deze stelt je in staat om een aantal vragen te beantwoorden over Orange en de Tribe. Dus waarom je een bezoek bracht hier en of je een product online of in de shop zou kopen. Voor vele kan die Enquete een vervelend iets zijn en hebben graag dat deze weg blijft.

De oplossing is eenvoudig , als je deze Enquete niet meer wil hebben dan dien je geen cache en cookies te legen ! 

Als je je cache en cookies leegt en je logt daarna opnieuw in op de Tribe zal je deze Enquete terug hebben. Heb dit net eens getest en ben er op die manier achter gekomen. 

Succes ! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

Nu weet ik waarom ik die iedere keer aan mijn been heb.  Ik werk altijd in private mode, zowel op pc als op de gsm.  Echt vervelend die enquete

 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

Nu weet ik waarom ik die iedere keer aan mijn been heb.  Ik werk altijd in private mode, zowel op pc als op de gsm.  Echt vervelend die enquete

 


Ik herinner me niet ze ooit gezien te hebben ... 🤔

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

@Cdt24801 Ik wel, een paar keer per dag

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@Cdt24801 Ik wel, een paar keer per dag


Ik surf dan ook niet met een zorro masker voor mijn face .... 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen