Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-06-20 13h12
Antwoorden: 5 antwoorden
Zoals misschien al vele gemerkt hebben is er na de verandering van de Tribe een kleine Enquete. Deze stelt je in staat om een aantal vragen te beantwoorden over Orange en de Tribe. Dus waarom je een bezoek bracht hier en of je een product online of in de shop zou kopen. Voor vele kan die Enquete een vervelend iets zijn en hebben graag dat deze weg blijft.
De oplossing is eenvoudig , als je deze Enquete niet meer wil hebben dan dien je geen cache en cookies te legen !
Als je je cache en cookies leegt en je logt daarna opnieuw in op de Tribe zal je deze Enquete terug hebben. Heb dit net eens getest en ben er op die manier achter gekomen.
Succes !
Nu weet ik waarom ik die iedere keer aan mijn been heb. Ik werk altijd in private mode, zowel op pc als op de gsm. Echt vervelend die enquete
@Gregory schreef:
Nu weet ik waarom ik die iedere keer aan mijn been heb. Ik werk altijd in private mode, zowel op pc als op de gsm. Echt vervelend die enquete
Ik herinner me niet ze ooit gezien te hebben ... 🤔
@Cdt24801 Ik wel, een paar keer per dag