Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-23 11h40
Antwoorden: 17 antwoorden
Moest het zo zijn wat je nu verkondigd zou ik naar die winkel terug gaan. Hier gaan we dit probleem toch niet kunnen oplossen heel jammer maar wij zijn ook gewoon klant.
En Orange zal niet wakker liggen van het geen dat jij geen klant meer bent hoor en als dat de reden is omdat je geen gsm hebt uit je pr order is dat jammer voor jou. Je moest eens weten dat er nog vele wachten op hun pre order bij andere providers , en ja ik weet het. Maar goed zoals altijd denkt iedereen aan zich zelf en zien ze de achterliggende dingen niet of begrijpen het niet dat is beter verwoord.
Mijn probleem is dat nadat de medewerker in die winkel toegaf dat hij de ene telefoon aan een collega gaf en de andere aan een andere klant, niemand dit wilde onderzoeken en iedereen elkaar de schuld gaf. Het is een Orange winkel en alle onverantwoordelijkheid die daar gebeurt is een situatie die Orange zou moeten oplossen. Voor de rest kan de telefoon me niet schelen, ik gebruik al 14 pro max.
Ok dat toestel maakt je niks uit maar je wil je probleem opgelost hebben , goed ga naar de winkel waar je het besteld hebt.
En zal het nog eens zeggen hier krijg je geen oplossing want dit is geen klantendienst. Hier lezen ook geen Orange medewerkers mee.
De klaagmuur van Jerusalem is naar hier verhuisd
Ik heb de gsm gereserveerd op de Orange website en niet in de winkel. In zo'n geval zegt de winkel dat het nog niet bij mij is aangekomen en zegt naar de Orange shop te gaan en niemand neemt enige verantwoordelijkheid. Voor mij is het genoeg dat de mensen die dit hier lezen informatie hebben over Orange. Ik heb er nu al geen vertrouwen meer in dat ze dit probleem zullen oplossen.