- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Een tekst van een ontevreden klant
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het is je volste recht om hier je wedervaren te vertellen en hoe jij dat beleeft. Wat mijn collega's echter proberen duidelijk te maken: wij zijn hier zelf ook allemaal gewoon klanten en kunnen daar niets aan verhelpen.
Je mag uw ongenoegen hier zeker en vast neerpennen, geen probleem. En als je door hier uw hart te luchten u beter voelt, des te beter.
Maar verwacht dus van ons geen interventie of oplossing in deze materie. Wij zijn Orange niet ....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
In feite schreef ik deze berichten eerst in de veronderstelling dat Orange ze zag, maar toen ik me realiseerde dat dat niet zo was, ging ik door met schrijven zodat de klanten in ieder geval dit probleem zouden zien en nog eens zouden nadenken voordat ze gereserveerd.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Maar dat is net het probleem ....andere klanten lezen dit niet of nemen het niet in zich op.
Ieder jaar is het van hetzelfde voor een nieuwe Iphone of eender wat toestel te bestellen en ze worden niet allemaal op tijd geleverd , zoals ik al heb uitgelegd waarom.
Toch reserveren mensen , de klant , toestellen maar zodra het niet op tijd is of eender welke reden maken ze zo een post. Uiteindelijk wachten ze toch want ze hebben betaald voor hun toestel , wat begrijpelijk is. Maar dat is het geen we willen zeggen mensen lezen het en het gaat toch het ene oor in het andere weer uit.
Hier staat de Tribe vol van , maar goed op andere forums heb je exact dezelfde frustraties. En diegene die het post hoopt dat iemand het leest en dan ook niks besteld of reserveert maar toch reserveren de klanten het want ze willen graag een toestel.
Je gaat dit niet tegen houden door een soort van waarschuwing te geven hoor.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik bestelde hem op 15 september rond twee uur en ik denk niet dat iemand voor mij besteld kon zijn om 5 weken te wachten. Ik belde Carrefour Lier Orange vandaag en ze vertelden me eerst dat mijn telefoon was aangekomen en daarna dat de telefoon waarschijnlijk aan iemand anders was verkocht. Ik verzin dit niet, je kunt de winkel bellen en het opvolgen als je wilt. Er is geen systeem, het werkt volledig willekeurig Orange en er is geen controle. Doe je werk goed, anders verlies je één voor één de klanten die jullie salarissen betalen.