annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Een tekst van een ontevreden klant

Topic gestart op: 18-10-23 11h40

Antwoorden: 17 antwoorden

susamugur
Aspirant verkenner

Een tekst van een ontevreden klant

Beste
 
Op 15 september heb ik een pre-order reservering gemaakt voor 15 pro max en als afleverpunt Carrefour Lier Orange gekozen. Sinds ongeveer 5 weken heeft nog niemand gebeld voor de telefoon en in mijn telefoontjes zeiden ze dat ze de binnenkomende telefoons aan collega's of andere klanten gaven, hoewel ze zeiden dat ik de eerste klant was die de reservering maakte. Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ze er niets aan konden doen. Als jullie er niets aan kunnen doen, ben ik geen klant meer bij Orange!
Labels (3)
0 pluimen
17 ANTWOORDEN 17
patrick2
Wijze
Wijze

@susamugur 

Moest het zo zijn wat je nu verkondigd zou ik naar die winkel terug gaan. Hier gaan we dit probleem toch niet kunnen oplossen heel jammer maar wij zijn ook gewoon klant.

En Orange zal niet wakker liggen van het geen dat jij geen klant meer bent hoor en als dat de reden is omdat je geen gsm hebt uit je pr order is dat jammer voor jou. Je moest eens weten dat er nog vele wachten op hun pre order bij andere providers , en ja ik weet het. Maar goed zoals altijd denkt iedereen aan zich zelf en zien ze de achterliggende dingen niet of begrijpen het niet dat is beter verwoord.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
susamugur
Aspirant verkenner

Mijn probleem is dat nadat de medewerker in die winkel toegaf dat hij de ene telefoon aan een collega gaf en de andere aan een andere klant, niemand dit wilde onderzoeken en iedereen elkaar de schuld gaf. Het is een Orange winkel en alle onverantwoordelijkheid die daar gebeurt is een situatie die Orange zou moeten oplossen. Voor de rest kan de telefoon me niet schelen, ik gebruik al 14 pro max.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@susamugur 

Ok dat toestel maakt je niks uit maar je wil je probleem opgelost hebben , goed ga naar de winkel waar je het besteld hebt.

En zal het nog eens zeggen hier krijg je geen oplossing want dit is geen klantendienst. Hier lezen ook geen Orange medewerkers mee.

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

De klaagmuur van Jerusalem is naar hier verhuisd

0 pluimen
susamugur
Aspirant verkenner

Ik heb de gsm gereserveerd op de Orange website en niet in de winkel. In zo'n geval zegt de winkel dat het nog niet bij mij is aangekomen en zegt naar de Orange shop te gaan en niemand neemt enige verantwoordelijkheid. Voor mij is het genoeg dat de mensen die dit hier lezen informatie hebben over Orange. Ik heb er nu al geen vertrouwen meer in dat ze dit probleem zullen oplossen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen