Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-20 22h30
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals iedereen weet zit in Love Eleven Sports inbegrepen, nu heb ik een vraag kan je op één of andere manier inloggen op Eleven Sports via (account) orange?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Robbe
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Robbe1 mijn vermoeden is dat je daar gewoon een account kan aanmaken. Eleven Sports en Orange werken enkel samen in verband met de sport zenders. Dus je kan dan een eigen account maken maar niet vanuit Orange. Als je dat bedoeld tenminste.
Of ik maak eruit op dat je bedoeld dat je een Orange account hebt en dat je daarmee kan inloggen. En dat je op die manier extra dingen of dergelijke kan krijgen.
@Robbe1 je kan het altijd als suggestie en tips en tricks topic maken in de E-sport rubriek. Dan maak je als titel , Tips & Tricks : inlog account Eleven sports. Dan er onder natuurlijk je verhaal wat je precies en vermeld de moderatoren erbij . Doe dat wel met de @ voor de naam , de naam die je kan gebruiken is Totem. Op die manier wordt dat opgevolgd en zal je ook weten of het iets kan worden je idee. Want het idee is heel goed.
Oke bedankt voor het vermelden hiervan!
Ik heb dit ook zo juist gedaan.
Is het normaal dat ik via de Orange TV app niet kan kijken naar het Belgisch voetbal? Ik vind wel kanalen terug van Eleven sports maar er staat nergens JPL in de TV-gids
@Maartenmeulemee de kanalen vind je niet terug in de app dat is correct inderdaad. Dus je kan via de app niet kijken.