annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Eleven Sports

Topic gestart op: 19-06-20 22h30

Antwoorden: 10 antwoorden

Robbe1
Gewaardeerd verkenner

Eleven Sports

OPGELOST

Zoals iedereen weet zit in Love Eleven Sports inbegrepen, nu heb ik een vraag kan je op één of andere manier inloggen op Eleven Sports via (account) orange?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Robbe

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Robbe1  mijn vermoeden is dat je daar gewoon een account kan aanmaken. Eleven Sports en Orange werken enkel samen in verband met de sport zenders. Dus je kan dan een eigen account maken maar niet vanuit Orange. Als je dat bedoeld tenminste. 

Of ik maak eruit op dat je bedoeld dat je een Orange account hebt en dat je daarmee kan inloggen. En dat je op die manier extra dingen of dergelijke kan krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Robbe1  je kan het altijd als suggestie en tips en tricks topic maken in de E-sport rubriek. Dan maak je als titel ,  Tips & Tricks : inlog account Eleven sports. Dan er onder natuurlijk je verhaal wat je precies en vermeld de moderatoren erbij . Doe dat wel met de @ voor de naam , de naam die je kan gebruiken is Totem. Op die manier wordt dat opgevolgd en zal je ook weten of het iets kan worden je idee. Want het idee is heel goed.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Robbe1
Gewaardeerd verkenner

Oke bedankt voor het vermelden hiervan!

Ik heb dit ook zo juist gedaan.

Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Is het normaal dat ik via de Orange TV app niet kan kijken naar het Belgisch voetbal? Ik vind wel kanalen terug van Eleven sports maar er staat nergens JPL in de TV-gids

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Maartenmeulemee  de kanalen vind je niet terug in de app dat is correct inderdaad. Dus je kan via de app niet kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen