Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 21h53
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.
Helaas was die email in het Frans.
Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mij heb ik gezien dat mijn taal instellingen bij voorkeur standaard op Frans stonden (Zie foto). De website stond wel in het Nederlands geschreven, enkel mijn mails kwamen in het Frans aan. Heb deze nu aangepast naar Nederlands.
Je kan dit aanpassen via volgende weg:
Profiel > Mijn profiel bewerken > Voorkeuren > Voorkeuropties >Taal
Geen enkel probleem hoor
Ben ik het zeker en vast mee eens! Ik besef wel dat sommige zaken niet op 1 dag opgelost kunnen worden. Maar Orange weet al veel langer wat deze "schoonheidsfoutjes" zijn. Jammer dat ze dit inderdaad niet sneller oplossen. Zou een veel professionelere indruk maken naar de klant toe. Ze zitten met hun prijs goed maar als de service niet top is, zullen ze nog veel klanten kwijtgeraken.
Dit is geen haat naar Orange. Dit is enkel mijn mening en mijn vaststellingen. En niet alles is slecht hoor. Op bepaalde zaken zijn ze goed maar jammer dat de kleinere details dan niet in orde zijn (vooral gericht naar TV en internet).
bij mij is het ook geen haat maar zoals bij jou, we houden niet van dergelijke schoonheidsfouten en willen als klant alleen maar het beste ... en uiteindelijk komt het ORANGE ook ten goede ... hint hint hint ...
Hallo Iedereen!
Ik vind het echt jammer, dacht dat dit al lang geregeld was. 😞
Ik vraag dit even na bij mijn vrienden van de technische dienst en hou jullie op de hoogte.
Candice
Hoi Candice,
lief van je dat je daar achter wilt horen maar nu krijg ik nog een mail dat jij me antwoorde en onderaan de mail staat letterlijk
"Hi mechanik,
CandiceV ( Community Manager) postte een nieuw beantwoorden in Mijn account en verbruik on 02-05-2018 12:57PM"
zoals je ziet klopt de zin helemaal niet ...
beantwoorden moet antwoord zijn en de datum aanduiding zou om of op ipv on moeten zijn ....
er is nog werk aan de winkel 😉
Bij mij heb ik gezien dat mijn taal instellingen bij voorkeur standaard op Frans stonden (Zie foto). De website stond wel in het Nederlands geschreven, enkel mijn mails kwamen in het Frans aan. Heb deze nu aangepast naar Nederlands.
Je kan dit aanpassen via volgende weg:
Profiel > Mijn profiel bewerken > Voorkeuren > Voorkeuropties >Taal