Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 21h53
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.
Helaas was die email in het Frans.
Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mij heb ik gezien dat mijn taal instellingen bij voorkeur standaard op Frans stonden (Zie foto). De website stond wel in het Nederlands geschreven, enkel mijn mails kwamen in het Frans aan. Heb deze nu aangepast naar Nederlands.
Je kan dit aanpassen via volgende weg:
Profiel > Mijn profiel bewerken > Voorkeuren > Voorkeuropties >Taal
Bedankt, ik heb dit nagezien en stond ook in het Frans. Ik heb dit nu veranderd en we zullen zien of volgende binnenkomende berichten in het Vlaams zullen zijn.
Kan men dit niet standaard in het Vlaams zetten als je op de Nederlandstalige site kijkt. Zou toch veel minder problemen opleveren.
Ik denk dat het probleem opgelost is. Kreeg zojuist nog een mail en dit was nu in het Nederlands. Bedankt voor de goede tip.
dekarre schreef:
Ik heb me hier zopas aangemeld, en ik moest dit bevestigen via een email die ik kreeg.
Helaas was die email in het Frans.
Kan Orange niet zorgen dat de Vlamingen dit in het Vlaams krijgen?
Oei, dat is niet normaal. Al onze berichten zijn natuurlijk in NL en in FR voorzien en tot nu toe kregen alle NL leden hun meldingen in NL. Ik kijk dit even na met ons technische team, ik kom er op terug! 😉
Candice
Ik heb exact hetzelfde probleem... Alle mails van Orange ivm Tribe komen bij mij ook in het Frans aan. Best wel vervelend want ik spreek geen woord Frans 🙂
Dit probleem kom ik jammergenoeg ook vaak tegen 🤔. De instellingen van de app enzo staan wel juist, dus zou eigenlijk niet mogen.