annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Email vorige provider telenet

Topic gestart op: 28-12-22 07h58

Antwoorden: 9 antwoorden

Lucko2004
Ervaren verkenner

Email vorige provider telenet

Ik zou graag weten hoelang wij ons Telenet emailadressen kunnen behouden. De verkoper liet uitschijnen voor altijd. Nu dacht de installateur dat het maar voor een periode was van 18 maand?? En welke is het emailadres voor orange?

Dank lucko 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Lucko2004 

@Cdt24801 heeft gelijk je kan het blijven behouden 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Lucko2004
Ervaren verkenner

Ja maar gratis of met betaling 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hier de reactie van Telenet:

Een rondvraag bij de telecomproviders leert echter dat Freilich hen onderschat. Isabelle Geeraerts van Telenet: “Klanten krijgen via de opzegbrief informatie over het behoud van hun e-mailadres. Diegenen die hun e-mailadres willen behouden, moeten contact opnemen met de klantendienst om dit aan te vragen.” Aan die procedure verandert niets, maar Geeraerts bevestigt wel aan ITdaily dat gebruikers hun e-mailadres ook na 18 maanden gratis kunnen blijven gebruiken. “Je behoudt je Telenet-mailadres en mailbox dus kosteloos en onbeperkt.”

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
Lucko2004
Ervaren verkenner

Ja sorry ik verstond dat orange niet te bereiken was per email niet dat ik geen email adres kon maken. We kunnen niet allemaal zo slim zijn!??!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen