Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-22 07h58
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik zou graag weten hoelang wij ons Telenet emailadressen kunnen behouden. De verkoper liet uitschijnen voor altijd. Nu dacht de installateur dat het maar voor een periode was van 18 maand?? En welke is het emailadres voor orange?
Dank lucko
@Cdt24801 heeft gelijk je kan het blijven behouden 🙂
Ja maar gratis of met betaling
Hier de reactie van Telenet:
Een rondvraag bij de telecomproviders leert echter dat Freilich hen onderschat. Isabelle Geeraerts van Telenet: “Klanten krijgen via de opzegbrief informatie over het behoud van hun e-mailadres. Diegenen die hun e-mailadres willen behouden, moeten contact opnemen met de klantendienst om dit aan te vragen.” Aan die procedure verandert niets, maar Geeraerts bevestigt wel aan ITdaily dat gebruikers hun e-mailadres ook na 18 maanden gratis kunnen blijven gebruiken. “Je behoudt je Telenet-mailadres en mailbox dus kosteloos en onbeperkt.”
Ja sorry ik verstond dat orange niet te bereiken was per email niet dat ik geen email adres kon maken. We kunnen niet allemaal zo slim zijn!??!