Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-03-23 18h46
Antwoorden: 2 antwoorden
beste,
ikzelf ben jaren klant geweest bij orange,
nu ben ik in oktober verhuisd naar een nieuwe woning en hierdoor dus mijn telefonie mee genomen naar de nieuwe internet provider. nu zou ik mijn oude facturen moeten raadplegen die vroeger handig te vinden waren op de myorange app. nu doordat ik geen orangelid meer ben geraak ik hier dus ook niet meer op. zelf heb ik geen facturen niet meer en vindt ik dus ook geen klantennummer meer terug om mijn account terug te vinden. een account recupereren lijkt helaas ook niet te lukken zonder deze gegevens.
kan iemand mij hierbij helpen.
alvast bedankt!
Vervelende zaak, maar kan Orange je niet helpen als je je telefoonnummer geeft en je je identificatiegegevens ook? Zo kunnen ze in hun database alles afprinten en betaal je er een klein bedrag voor.
In mijn situatie wist ik mijn klantnummer ook niet en mijn facturen worden metteen doorgestuurd en betaald door de bewindvoerder, maar ik had een complicatie en ze hebben dit voor mij kunnen arrangeren. Maar was en ben nog steeds Orange klant.
Ik hoop dat dit mss kan werken? Alleszins veel succes ermee!
H.
@JonB goedemorgen,
dat is moeilijk als je géén enkel gegeven meer hebt.
Je zal de klantendienst moeten contacteren daar kunnen wij je
niet mee helpen, jammer.
Telefoneer naar nummer 5000.
Of: https://www.orange.be/nl/contact#/
Succes.