annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturen terugvinden na niet meer orangeklant te zijn en geen klantennummer meer te vinden

Topic gestart op: 21-03-23 18h46

Antwoorden: 2 antwoorden

JonB
Aspirant verkenner

Facturen terugvinden na niet meer orangeklant te zijn en geen klantennummer meer te vinden

beste,

ikzelf ben jaren klant geweest bij orange,
nu ben ik in oktober verhuisd naar een nieuwe woning en hierdoor dus mijn telefonie mee genomen naar de nieuwe internet provider. nu zou ik mijn oude facturen moeten raadplegen die vroeger handig te vinden waren op de myorange app. nu doordat ik geen orangelid meer ben geraak ik hier dus ook niet meer op. zelf heb ik geen facturen niet meer en vindt ik dus ook geen klantennummer meer terug om mijn account terug te vinden. een account recupereren lijkt helaas ook niet te lukken zonder deze gegevens. 
kan iemand mij hierbij helpen.

 

alvast bedankt!

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

Vervelende zaak, maar kan Orange je niet helpen als je je telefoonnummer geeft en je je identificatiegegevens ook? Zo kunnen ze in hun database alles afprinten en betaal je er een klein bedrag voor.

In mijn situatie wist ik mijn klantnummer ook niet en mijn facturen worden metteen doorgestuurd en betaald door de bewindvoerder, maar ik had een complicatie en ze hebben dit voor mij kunnen arrangeren. Maar was en ben nog steeds Orange klant.

Ik hoop dat dit mss kan werken? Alleszins veel succes ermee!

H.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@JonB goedemorgen,

dat is moeilijk als je géén enkel gegeven meer hebt.

Je zal de klantendienst moeten contacteren daar kunnen wij je 

niet mee helpen, jammer.

Telefoneer naar nummer 5000.

Of: https://www.orange.be/nl/contact#/

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen