annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Family-Badge

Topic gestart op: 16-10-20 13h19

Antwoorden: 8 antwoorden

vanransie
Gewaardeerd verkenner

Family-Badge

OPGELOST

Ik las dat er een nieuwe badge beschikbaar was: de family-badge!

Er staat dat je je familie kan uitbreiden. Je geeft een ID aan je familie, zij sturen een berichtje en zo zal mijn familie groter worden.

Wat zijn de voordelen - nadelen? Is het mogelijk om gratis contact op te nemen met hun? Bellen, smsen, .. Momenteel kan ik dit enkel met mijn partner maar zeer benieuwd naar de voordelen!

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vanransie 

Het enige dat ik er zo meteen in zie als voordeel is dat je geschenken die je krijgt/verdient kan doorgeven aan "familieleden" als je er zelf niets mee kan aanvangen.

Bvb je krijgt een aantal extra GB data maar hebt die niet nodig. Dan kan je die doorgeven aan een "familielid".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@vanransie goedenavond in de app

kan je zien als je de badges hebt wat je kan kiezen. 

Succes. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@vanransie 

Het enige dat ik er zo meteen in zie als voordeel is dat je geschenken die je krijgt/verdient kan doorgeven aan "familieleden" als je er zelf niets mee kan aanvangen.

Bvb je krijgt een aantal extra GB data maar hebt die niet nodig. Dan kan je die doorgeven aan een "familielid".

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@vanransie  @Cdt24801  de vrij gekregen data die je dus als cadeau hebt gekregen kun je wel door geven aan dat 'familie lid'. Dat kan je ook zien in deze tekst.

Geschenken delen

Bij speciale gelegenheden (eindejaarsfeest, verjaardag van Orange) krijg je gratis data van Orange Thank You.
Je hebt de data niet nodig? Vanaf nu geeft de My Orange-app je de mogelijkheid om de data over te dragen aan een ander lid van je familie!

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


vanransie
Gewaardeerd verkenner

Ja klopt maar ik dacht dat er misschien meer voordelen aan verbonden was.

Toch bedankt voor de informatie!

Leden met de meeste pluimen