annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Family

Topic gestart op: 29-01-21 12h34

Antwoorden: 3 antwoorden

Hvermaning
Ervaren verkenner

Family

OPGELOST

Zijn er gebruikers die mij willen toevoegen aan family zodat ik die badge krijg? Wie mij add,add ik ook. Mijn code is 121286647642

 

Groetjes.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hvermaning  

Dat is inderdaad wel jammer dan kan je dus niet snel die badge verdienen. Maar er zullen er wel meer zijn waarbij dit het geval is dat deze badge niet te verdienen is. 

Maar je moet je ook niet blind staren op die badges want uiteindelijk doen die badges niet veel. Ja je hebt recht op een cadeau als je drie badges verdient maar daarna hebben deze badges geen enkele andere invloed meer. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Hvermaning  

Dit zijn niet de soort vragen die we hier stellen. 

Kan je dat niet onderling vragen in de familie of je vriendenkring ? 

Het betreft hier een forum van klanten en voor klanten en het is de bedoeling dat we hier problemen oplossen, vragen beantwoorden, ideeën uitwisselen maar niet gaan 'smeken' om badges te verdienen.

Daarom vind ik deze vraag heel erg ongepast om die hier te stellen. 

Ik ga je vraag ook moeten verplaatsen omdat die ook in de verkeerde rubriek is neer gezet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hvermaning
Ervaren verkenner

Mijn excuses. Maar bijna al mijn vrienden en familie wonen nog in Nederland en zijn dus bijgevolg geen orange gebruikers.

patrick2
Wijze
Wijze

@Hvermaning  

Dat is inderdaad wel jammer dan kan je dus niet snel die badge verdienen. Maar er zullen er wel meer zijn waarbij dit het geval is dat deze badge niet te verdienen is. 

Maar je moet je ook niet blind staren op die badges want uiteindelijk doen die badges niet veel. Ja je hebt recht op een cadeau als je drie badges verdient maar daarna hebben deze badges geen enkele andere invloed meer. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen