annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding

Topic gestart op: 21-03-21 07h41

Antwoorden: 19 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Foutmelding

Goeiemorgen allen

Als ik een bericht wil lezen, krijg ik de volgende foutmelding. Heeft iemand dit nog voor? Dit is al een paar dagen.

Joery_dw_0-1616308749988.png

 

Labels (1)
0 pluimen
19 ANTWOORDEN 19
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous 

Foutmelding

goede morgen allen

Als ik bericht wil lezen ,krijg ik de volgende foutmelding.heeft iemand dit  nog voor? Dit is al een paar dagen.

E604A8F3-A710-4344-867C-4DF90C0CD9B7.png

Dit heb ik in het begin gehad met mijn iPhone dat is exact wat ik toen bedoelde .Heb toen naar Orange gebeld ze konden daar niets aan doen .Lag niet aan hun .Orange Tribe is niet van Orange antwoorden ze toen ..vraag het eens aan @Totem misschien kan hij jou helpen .met een oplossing .

fijne groetjes tinneke2 

goede avond hopelijk geraakt het opgelost laat je iets weten zou fijn zijn 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Tribe is niet van Orange? Wel een vreemd antwoord van die medewerker.
Ik moet wel zeggen, dat ik een tijdje geleden via de browser Firefox ook niets kon plaaten of antwoorden hier op Tribe. 
Kreeg heel veel foutmeldingen. Heb dan een tijdje met MS Edge gewerkt, maar ik vond die browser toch niet zo goed.
Ben terug met Firefox bezig en het probleem met die foutmeldingen lijkt precies wel opgelost.

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous En is het nu opgelost zou nu toch geen probleem 😉 meer mogen zijn . Bij @Anonymous  is het ook weer in orde . 
Heb je het opgelost via browser Firefox ??

fijne avond !! Of was het gewoon een updating 

Anonymous
Niet van toepassing

Hey Tinneke2

Ik heb geen problemen meer, geen foutmeldingen meer met Firefox en andere browser.
Alles is in orde! 😉😊

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous @Och dat is eens fijn om te horen 👂 .

Eindelijk eens goed 👍 nieuws . 

Ben echt blij 🙂 voor jou fijne avond en gezellige avond !

By safe!🙏

Leden met de meeste pluimen