annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmeldingen!!!

Topic gestart op: 04-04-21 19h57

Antwoorden: 16 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Foutmeldingen!!!

Ik kan weer op geen enkele post antwoorden, zowel met Firefox als MS Edge heb ik problemen.
Kan toch niet alle browsers die er bestaan op mijn pc zetten om te testen dat die wel werken.

Laatste tijd komt dit bij mij heel vaak voor.
Ligt dit nu bij mij  of ergens anders? Ik weet het niet!!! Gewoon frustrerend!!

Joery_dw_0-1617558884851.png

 

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
NelsonM
Orange-werknemer

Dag allemaal,

De technische dienst heeft het nagekeken, ze kunnen er jammer genoeg niets aan en denken dat het echter gelinkt is aan de instellingen van jullie pc of toestellen. Ik zou aanraden dat jullie het eens met een ander browser proberen.

Probeer het misschien met Google Chrome of Internet Explorer. Het probleem is dat het enkel bij jullie gebeurt, en niet bij de rest van de community. Probeer ook je cache te cleanen en je cookies te verwijderen.

Groetjes,

Nelson

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@NelsonM Bij mij is het nu gedaan geen probleem meer .had dat idee 💡 al en heb het inderdaad op die manier opgelost toch bedankt @NelsonM 🙏 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer


@Tinneke2  schreef:

@NelsonM Bij mij is het nu gedaan geen probleem meer .had dat idee 💡 al en heb het inderdaad op die manier opgelost toch bedankt @NelsonM 🙏 


Aaah super nieuws @Tinneke2 !! 🙂

Tinneke2
Aspirant sjamaan

Ja ben blij 😀 want vond toch even vervelend 😣 altijd alles her typen .

Soms vind je de oplossing zelf als je maar goed zoekt hè . Is de beste leerschool maar leer hier 👈 op Tribe ook veel .☺️

fijne dag nog 

👋 By safe 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen