Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 16h52
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder. Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58). Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt.
Een paar dagen later begonnen de problemen om aan te melden op Tinder via m'n telefoonnummer. Ik ontvang géén sms meer met verificatiecode van Tinder om in te loggen.
Op woensdag 15-04-2020 heb ik via www.help.tinder.com/hc/nl/requests/new een aanvraag ingediend. Diezelfde dag kreeg ik een mail binnen met wat ik allemaal moest doen. Op zondag 19-04-2020 heb ik een mail gestuurd dat de problemen niet opgelost waren. Tot op heden heb ik geen antwoord gehad.
Ter info:
1) Ik gebruik de nieuwste Tinder versie uit de Google Play Store.
2) Ik heb een Android smartphone (Xiaomi Mi A2 Lite met Android 10) en een Orange Koala abonnement.
Wat zou ik nu best kunnen doen? Orange contacteren of hebben jullie andere suggesties?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Is het deze link die je bedoelt?
Ja, maar in jouw link staat ook **bleep**. Ga er eens met je muis over.
@dreivilo47 schreef:
Ja, maar in jouw link staat ook **bleep**. Ga er eens met je muis over.
Inderdaad. Heel vreemd ....
Even @Totem mentionen. Dit is niet normaal.
Het gaat over deze link: waarom bleep
En voluit: https://www.help.tinder.com/hc/nl/articles/115**bleep**-Hoe-zeg-ik-mijn-abonnement-op-
Tweemaal bleep zonder echte reden .. Het zijn gewoon cijfers ...
Vandaag heb ik een mail van Tinder ontvangen:
@dreivilo47 stuur het eens door via Messenger met dit screenshot en kijk wat Orange kan doen of kan zien.