Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-04-20 16h52
Antwoorden: 19 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik gebruikte al even de gratis versie van Tinder. Op woensdag 08-04-2020 besloot ik om Tinder Gold voor 12 maanden (t.e.m. 08-04-2021) aan te schaffen via MasterCard (€137,58). Diezelfde dag heb ik in de Tinder app m'n abonnement opgezegd zodat er op 08-04-2021 niet automatisch verlengd wordt.
Een paar dagen later begonnen de problemen om aan te melden op Tinder via m'n telefoonnummer. Ik ontvang géén sms meer met verificatiecode van Tinder om in te loggen.
Op woensdag 15-04-2020 heb ik via www.help.tinder.com/hc/nl/requests/new een aanvraag ingediend. Diezelfde dag kreeg ik een mail binnen met wat ik allemaal moest doen. Op zondag 19-04-2020 heb ik een mail gestuurd dat de problemen niet opgelost waren. Tot op heden heb ik geen antwoord gehad.
Ter info:
1) Ik gebruik de nieuwste Tinder versie uit de Google Play Store.
2) Ik heb een Android smartphone (Xiaomi Mi A2 Lite met Android 10) en een Orange Koala abonnement.
Wat zou ik nu best kunnen doen? Orange contacteren of hebben jullie andere suggesties?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@dreivilo47 maar als je inlogt met je gegevens welke melding krijg je dan ? Want ik neem aan dat de sms pas gestuurd wordt als je gegevens juist zijn.
@patrick2ik weet niet of het iets met de creditcard te maken heeft. Zou kunnen...
Als ik inlog met m'n telefoonnummer, krijg ik geen melding. Gewoon een scherm "Mijn code is".
@dreivilo47 heb eens gekeken voor je en ja de voorwaarden zeggen inderdaad dat als je opzegt je de resterende dagen nog kan en mag inloggen.
Nu was ik me aan het bedenken .... je hebt betaald met een creditcard dat duurt ook meestal een maand voor verwerking , dus voor het van je rekening gaat , kan het daar niks mee te maken hebben?
Ik zou wachten op het geen wat Tinder stuurt als antwoord.
Ik persoonlijk denk ik ook dat je te snel hebt opgezegd. Uw abo zal nog niet helemaal verwerkt geweest zijn. Je moet inderdaad niet wachten tot de laatste dag, maar meteen na inschrijving en betaling is toch wel wat vlug ....
En wat @patrick2 zegt is heel correct: daar kan Orange niks aan doen, en wij hier op Tribe al zeker niet, wij zijn zelf ook allemaal gewone Orange klanten. Dat ga je met Tinder zelf moeten uitklaren.
Veel succes gewenst in ieder geval.
Bedankt voor je bericht @Cdt24801