annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

GSM Leveringen !!

Topic gestart op: 11-12-21 12h38

Antwoorden: 2 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

GSM Leveringen !!

Op regelmatige basis komen er hier topics voorbij waarin wordt aangegeven dat zijn of haar gsm toestel nog niet geleverd is bij een online bestelling. Het is natuurlijk heel vervelend als je iets besteld en betaald en dat je toestel na een x aantal tijd nog niet geleverd is. Maar het zijn nu net dit soort vragen die hier op de Tribe komen waar wij als klant niks aan kunnen doen

Daarom als je dit voor hebt moet je bij de klantendienst zijn ! Wij moeten dus die topics elke keer beantwoorden met : neem contact op met de klantendienst. 

Moest je dit dus aan de hand dan weet je nu wat je kan doen om informatie te achterhalen over je bestelling. Want het is voor ons niet fijn om elke keer hetzelfde antwoord te geven , voor de vraagsteller komt er geen oplossing en het werkt frustrerender omdat er dus geen oplossing komt. 

Natuurlijk kan je wel altijd hier je ervaringen over delen op de Tribe. Dan heb je misschien een idee hoe anderen er over denken of hoe het verlopen is in dit soort situaties.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

“Wij moeten dus die topics elke keer beantwoorden met : neem contact op met de klantendienst.”

Moeten ??? Hier moet je niks, jij antwoordt overal op, maar dat moet je niet. Google is ook een mooie hulp.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het is inderdaad geen moeten maar wel netjes als je de vraagsteller helpt. Dat is iets waar dit forum op gemaakt is om de vraagsteller te helpen en ja dan antwoord ik. 

Het gaat er niet om enkel badges te halen ( zoals de meeste denken voor een cadeau ) het gaat er ook om dat je iemand kan helpen. Maar je bent niet verplicht te antwoorden hoor. Er zijn er genoeg die wel antwoorden. En ja ik antwoord wel ik help wel de vraagsteller. 

Nu gewoon een duidelijk topic als er nog van deze vragen zijn ( en die zijn er genoeg ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen