annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen abonnement maar prepaid -- ook factuur?

Topic gestart op: 05-08-19 14h53

Antwoorden: 4 antwoorden

HL
Aspirant verkenner

Geen abonnement maar prepaid -- ook factuur?

OPGELOST

Hallo,

Ik heb geen GSM-abonnement, maar laad mijn GSM steeds online op voor €15 (prepaid). Ik had graag een factuur gehad van mijn online herladingen, is dat mogelijk? In mijn 'klantenzone' is er geen tabje te zien met 'Mijn facturen'.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groeten,

H

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@HL  Een factuur gaat u niet krijgen mt een helaadkaart. Wat u wel kan doen en zien is via uw bank afschrijving. Daarin zou elke maand het eraf gehaalde bedrag kunnen zien. Heel makkelijk is als u online bankieren hebt met de gsm.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@HL  Een factuur gaat u niet krijgen mt een helaadkaart. Wat u wel kan doen en zien is via uw bank afschrijving. Daarin zou elke maand het eraf gehaalde bedrag kunnen zien. Heel makkelijk is als u online bankieren hebt met de gsm.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


HL
Aspirant verkenner

Dag Patrick2,

Bedankt voor je snelle antwoord!

Ik vreesde er al voor dat een factuur onmogelijk zou zijn 😉

Surfer
Ervaren genezer

Je kan het ook terugvinden in:

* My Orange app op je gsm

- Klantenzone; inloggen en in de bovenbalk van herlaadgeschiedenis, kan je de datume en de som bekijken van je herlaadbeurt. Leuk om te vermelden dat er ook een grafiekje is.

* Als je via een mastercard betaald hebt, kan je ook zien wanneer en voor hoeveel je betaald en aan wie. Dat hangt van je bank af, maar normaal heb je dan ook een account op het intenet van je oplaadkaart prepaykaart (van je bank).

- Je krijgt ook een smsje en bij Orange tik je op je gsm #123# en dan tik je 1. Zo krijg je ook je verbruik, sms, en GB verbruik.

Ik heb het zonet even uitgeprobeerd 🙂

TomN
Orange-werknemer

Een andere oplossing, indien je elke maand zou herladen, is een ZEN abonnement. De voordelen van een abonnement (factuur en maandelijks je standaard herlading) en herlaadkaart (geen cent meer uitgeven dan wat er als bedrag beschikbaar is).

Ik weet natuurlijk niet wat jouw herlaadgedrag is hé 😉 Dus, indien je niet standaard elke maand herlaadt, dan is dit geen alternatief natuurlijk 🙂

Leden met de meeste pluimen