annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk na switchen naar Go Plus

Topic gestart op: 19-04-20 15h35

Antwoorden: 10 antwoorden

swami
Gewaardeerd verkenner

Geen netwerk na switchen naar Go Plus

Ik heb sedert 2 dagen geen netwerk na switchen van een Koala abonnement naar Go Plus.

Ik heb mijn GSM opnieuw opgestart, zoals aanbevolen.

Ik kan gelukkig nog bepaalde personen bereiken via WhatsApp. (thuis, via Wifi)

Ik heb reeds een mail gestuurd naar Orange, zonder antwoord.

Het nummer 5000 kan ik niet bellen.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

@swami 

Je kan dus niet bellen en niet op 4G?

Kun je in de settings zien of uw sim actief is? heb je bvb ergens bovenaan uw startscherm ergens "Orange" staan? Let, dat is sterk foon afhankelijk: op mijn S8 staat het ook niet op mijn startscherm.

Heb je in de settings al eens nagekeken of daar alles OK is? Toevallig niet de vliegtuigstand aangezet?

Wanneer alle settings OK zijn zou ik toch uw sim verdenken ... Maar dat moet je dan zien  dat je nergens connectie hebt. Heb je wel connectie is er iets anders mis. En bedoel dus niet WiFi, dat werkt ook zonder sim en op vliegtuigstand.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
swami
Gewaardeerd verkenner

Ik kan idd niet bellen, SMS-en, op 4G, of oproepen/ SMS ontvangen.

Op mijn scherm staat "alleen noodoproepen", en geen enkel streepje ontvangst.

Hij staat niet op vliegtuigstand.

Daar het onmiddelijk na het switchen van abonnement gebeurd is, neem ik aan dat het niet fysiek aan mijn Sim kaart ligt.

Wel een beetje jammer dat ik geen antwoord krijg op mijn mail, van Orange zelf.

Ik heb online de netwerktoestand bekeken en die zou uitstekend zijn op 2G/3G/4G op mijn locatie.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@swami 

En kunt ge online inloggen op uw klantenzone? Indien ja, wat staat dan daar welk abo je hebt?

En ook: kun je eens met iemand van foon wisselen? De beide sims wisselen? Dan weet je met zekerheid of het aan de foon of aan de sim  ligt.

En als het aan de sim ligt kan het goed zijn date er met de sim op zich niks mis is maar dat er geen account meer aan gekoppeld is.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
swami
Gewaardeerd verkenner

Ik kan online inloggen; daar staat nog steeds mijn oude abonnement.

Ik denk dat het probleem idd mijn account is.

Ik zou liever mijn sim niet verwisselen, omdat ik dan een nieuwe variabele introduceer (eventueel slecht contact nadien) terwijl het enige dat nu gewijzigd is mijn abonnement is.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen