Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-20 15h35
Antwoorden: 10 antwoorden
Ik heb sedert 2 dagen geen netwerk na switchen van een Koala abonnement naar Go Plus.
Ik heb mijn GSM opnieuw opgestart, zoals aanbevolen.
Ik kan gelukkig nog bepaalde personen bereiken via WhatsApp. (thuis, via Wifi)
Ik heb reeds een mail gestuurd naar Orange, zonder antwoord.
Het nummer 5000 kan ik niet bellen.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Moest je echt niks vinden kun je altijd een bericht sturen via messenger of twitter. Als je WiFi hebt kan dat.
Heb je al eens geprobeerd uw sim in een andere foon te steken? Wat gebeurt er dan? Als die dan dezelfde symptomen heeft moet je niet meer twijfelen: het is de sim die defect is OF slecht geconfigureerd door Orange. Bvb dat je in plaats van een nieuw abo te krijgen niks meer hebt,
Kun je nog in uw klantenzone? Wat staat daar als abo?