annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

Topic gestart op: 07-03-20 06h26

Antwoorden: 826 antwoorden

Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen voor alle leden en lezers.

ik wens jullie een ......... 

1 (3).jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Labels (1)
826 ANTWOORDEN 826
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  morgen gaan we weten wat het is. Ben echt benieuwd wat nieuws er komt. Als je nu op de site gaat kijken zie je eigenlijk geen abonnementen meer staan als ook geen begin pagina meer. Dus om 18 uur is er niks bereikbaar tot morgen vroeg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Ik zie staan:

 

zit het scheef wij trekken het recht enz ...............

We zouden het je nu al kunnen vertellen,maar we willen je
liever verrassen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

En welkom hier hé. Veel leesplezier gewenst. Hopelijk heb je niet teveel problemen met Orange (voor de andere moet je bij de pastoor zijn), maar moest je toch ergens mee zitten, geef hier een seintje en dat komt (meestal) wel in orde 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@Cdt24801 merci voor de warme ontvangst. Zit momenteel te wachten op de overzetting van mijn gsm nummers en dinsdag komt de technieker voor tv en internet. 

Heb er alle vertrouwen in 😀

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dan gaat dat helemaal in orde komen. En moest je vragen hebben stel ze gerust he daar is de Tribe voor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen